Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Eh, banden oppompen?

 

Je bedoelt de accu's opladen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op dit moment is het mooi weer hier, maar ik kreeg vanmorgen van mijn zus een ander weerbeeld en als ik ze niet meer zie op marinetraffic dan zijn ze hopelijk aan het zwemmen en anders zullen ze tegen de avond wel bij de sluizen aankomen.

post-51681-0-63604100-1502104516_thumb.png

post-51681-0-16513500-1502104539.png

post-51681-0-06811100-1502104559_thumb.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je overdag steeds binnen moet zitten bij de airco hoef je inderdaad geen weerbericht. 

 

Gelukkig kunnen wij vandaag gewoon lekker buiten zitten in de tuin of op een terras. :laugh:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noodweer in Oostenrijk, komt dat ook naar hier ?

 

Sinds vorige week donderdag worden grote delen van Oostenrijk geteisterd door zware regenbuien en brak er afgelopen weekend paniek uit toen zware onweersbuien, zware winstoten en zware onweersbuien ook nog eens voor overstromingen en veel schade zorgden. Zo viel er sommige plaatsen sinds donderdag meer dan 100 liter water per m2.

 

20604254_654914414718741_404368391577664

 

De schade en overlast was dusdanig groot dat afgelopen zondag een gebied rondom Flatschach (gemeente Spielberg), Kobenz en St. Marein officieel tot rampgebied werd verklaard.

 

20664740_654914318052084_571147637132195

 

Ook op en rondom het Red Bull Ring circuit was de schade en overlast groot. Zo liep de toegangstunnel naar het paddock helemaal vol met water. Liep een gedeelte van de kantoorgebouwen op het circuit veel (water) schade op, waaronder het mediacentre waar vanaf deze week woensdag de eerste journalisten zullen arriveren en tijdens de Oostenrijkse Grand Prix hun werk moeten doen. Ook in het paddock is er veel schade waaronder omgewaaid materieel en kapotte en beschadigde materialen.

 

Bron: Racesport.nl

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Weeral is het weer weeral weer gewoon alweer geweldig ,

alweer weeral weer weeral alweer :D:P

https://www.meteo.be/meteo/view/nl/65656-Weer.html?region=belgium&period=2

https://www.meteo.be/meteo/view/nl/65239-Home.html/image.jpg?carrousel=1&idDummy=201709081028

 

De voorspelling voor morgen:

www.youtube.com/watch?v=mEJT6uRdviU :(:P:D

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Gatver wat een pokkeweer in Nederland.
Kijk ik naar de webcam van Vlissingen om 16:15uur, zie ik dat het al bijna donker is, de auto's rijden met lichten aan, het regent en het waait, flinke golven, geen hond op straat te bekennen en zit ik hier op m'n terras is Zuid-Spanje in het zonnetje, strak blauwe lucht, bijna windstil en 19 graden uit de zon gemeten.
Wie heeft er dan nog zin om terug naar Nederland te gaan.
Ik denk dat Sinterklaas ook blij is dat hij weer terug in Spanje is.

 

Vlissingen1.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mazzel!:)

De sneeuw daar en de regen en natte sneeuw in België (met ook 20 kilometer glibberige weg) bij iets boven nul was donderdag op de heenweg.

Gisteren ook de auto voor korte afstanden van vrouwlief op winterwielen gezet.

Heerlijk, gezien wat er aan komt deze dagen.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...