Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Het mag van mij,

Ik sta hier nu peentjes te zweten om de seringen uit de grond te krijgen.

Gelukkig sta ik nu nog in de schaduw want de thermometer in de zon geeft al 32 graden aan.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier is het vreselijk warm, bah... ik zal blij zijn als het eindelijk weer wat koeler dan 15 graden gaat worden.  ik tel af... en hoop dat dit de laatste hitte van de zomer was. Wat mij betreft slaan ze de warmte maar eens over voor de rest van het jaar.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde juist op het VTM journaal dat er in Spanje en Portugal op sommige plaatsen 200L/m² is gevallen, da's verdekke veel water.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mag van mij,

Ik sta hier nu peentjes te zweten om de seringen uit de grond te krijgen.

Gelukkig sta ik nu nog in de schaduw want de thermometer in de zon geeft al 32 graden aan.

 

suc6

 

Gerrit

Gerrit als je peentjes zweet, tijdens het uitpoten van seringen, maar da's keigoed joh, je hebt gelijk bloemen en groenten op tafel. Wat mot je meer?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gehele buurt en familie is vergeven met "heerlijk" geurende bossen seringen :P

 

Maar ik ben blij dat ik die ondingen uit de grond heb, het lijkt net zwarte bamboe zoveel wortels dat die rotdingen hebben.

 

De uitgezwete peentjes waren me toch te zout ;)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...