Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Mag van mij minder warm,zaterdag trouwens wel op fiets naar Sneek naar m'n dochter geweest was het 31graden.

M'n ex verklaarde me voor gek.

Hoop straks op beste bui,het betrekt hier al en is drukkend

  • Like 1

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droog, Zwoel, en Heet .... zeldzaam in mei deze zomerse toestanden.

 

Vanavond blijft het drukkend warm en onweerachtig met onweders die plaatselijk ontstaan of vanuit Frankrijk het land binnen drijven.
Ook vannacht blijft het zeer onstabiel en vanaf het westen krijgen we zwaarbewolkte perioden met regen, buien en onweer. Die onweersbuien blijven plaatselijk zeer hevig met mogelijk wateroverlast. Later in de nacht wordt het in het westen droger, elders worden de buien minder hevig. Minima van 14 graden in het westen tot 18 of 19 graden in het oosten van het land. De wind is eerst zwak en veranderlijk, later soms matig uit het westen.

 

K.M.I

 

media_xll_9762408.jpg

aangepast door Tripleboy
  • Like 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooie van het warme weer in Spanje is dat het niet zo benauwd is, niet na een warme dag er meteen een flinke onweersbui komt die de bbq-avond bederft en dat het zwambadwater al 27 graden is dus als je het warm krijgt even af kunt koelen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag wat minder voor mij en zeggen dat in weekend aan zee er duizenden waren die met blote bast daar in de zon lagen te braden, zot moet je zijn.

Daar gaan die nog de hele week aan denken en voelen :D

Kind_verbrand_rug_zon_hq_Facebook.jpg

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook graag naar zuid-spanje.

Een schotel van 3meter in de tuin en mooie dames om me heen.

De warmte daar valt te doen

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooie van het warme weer in Spanje is dat het niet zo benauwd is, niet na een warme dag er meteen een flinke onweersbui komt die de bbq-avond bederft en dat het zwambadwater al 27 graden is dus als je het warm krijgt even af kunt koelen.

 

 

Hahahahaha......bij mij hierzo is de minimum temperatuur 29°C.

 

post-52831-0-56921800-1496671939_thumb.png

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ermee om leren gaan. Het is inderdaad een onbarmhartige hitte. Maar we zwemmen iedere dag. Douchen buiten.

Verder hebben we een goed werkende airconditioning die geruisloos is. En op mijn werk is er ook overal airconditioning.

Chilling heet dat hier. Onze activiteiten verleggen we na zonsondergang, eten altijd buiten.

Luchtige kleding en open schoenen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...