Ga naar inhoud


Hoe Balkan zenders ontvangen zonder schotel?


Gast ZK84

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De vraag was "zonder schotel" zie ik in het onderwerp staan....

 

 

Hoe Balkan zenders ontvangen zonder schotel?
 

dus ik vermoed dat de vraag best goed aansluit bij de initiele vraag...

Of mensen daar op mogen antwoorden gezien de boardregels is wat anders.... maar in algemene termen denk ik dat het wel kan...

 

Bij aanbieders van diverse streams die je via een boxje kan ontvangen ben je overgeleverd aan de goodwill van deze mensen... garantie om iets te zien heb je niet... vandaag kan je een bepaalde zender hebben, en morgen niet meer... het is een gokje...

 

wil je de gok wagen, ga je gang zou ik zeggen... probleem is dat je een boxje moet kopen, en dat geld dan wel kwijt bent...  je hoeft niet onmiddellijk een jaarabo te nemen uiteraard...

 

Afhankelijk van het budget wat je wil besteden (ik ga het niet over geld hebben, dat mag niet) zijn er een aantal opties om via satelliet Servische zenders te ontvangen...  In de meeste gevallen moet je je abonnement regelen via een kennis ter plaatse...  dat geeft de beste garantie op beeld...  IPTV mag hier niet besproken worden (in die vorm die je bedoelt)... probeer wat informatie te verzamelen op forums waar voornamelijk mensen die uit die regio afkomstig zijn, actief zijn...  ik vermoed dat je dan de beste informatie zal krijgen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hs 9000 home caster die nu in reparatie is, waarschijnlijk voeding, en omdat het iedere keer weer een gedoe is om bij mijn schotel te komen helemaal boven op dak van mijn flat.

 

Ik wil een keer van het satelliet gebeuren af en bv via mijn laptop Servische zenders ontvangen naar mijn tv, nu weet ik dat je eenmalig een kastje kan kopen en maandelijks x bedrag voor een abonnement maar waar kan ik zo'n kastje kopen en abonneren om Servische zenders te ontvangen, weet iemand dit?

 

@Floor, ik heb je een privé-bericht gestuurd.

aangepast door Matthijs

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

IPTV werkt met webstreams. Net als ieder land kun je die via een internet browser bekijken. Sommige zijn 'open' maar wel met geolock om zo alleen de inwoners van dat betreffende land te accepteren. Betaalpaketten (Pink TV, HRT) worden niet aangeboden. Aanbieden van deze streams via kadtjes met een zogenaamd abonnement zijn altijd illegaal.. De content provider biedt deze niet via deze manier aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de schotel op de 16°E uitrichten.

Zenders genoeg uit het Balkan gebied en nog veel FTA.

 

http://www.lyngsat.com/Eutelsat-16A.html

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Een IPTV kastje met een illegaal ‘veel voor weinig’ abo….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat hij daar vandaan komt….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Milosevic zei:

Servische tv programma's

Officiëel (&) Gratis kan zeker wel: https://www.lyngsat-stream.com/tvcountry/Serbia.html

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dat wil hij vast niet. Zal wel gaan om Pink TV pakket

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De Kroatische HRT kanalen zijn volledig legaal en stabiel te streamen naar je computer of een simpel IP-TV boxje. De streams worden aangeboden door HRT zelf.

 

Ik stream ze op mijn ET10000, maar dit werkt ook gewoon op andere (simpele) enigma2 boxen. 

 

 

 

ET10000 + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Servisch IPTV pakket uit de bekende lijst...en een paar extra:

Streams_Servië.zip

 

Een heleboel doen het niet (bij mij). Mocht je een website vinden waar de zender op te zien is (zonder dat je hoeft in te loggen), dan moet je even de website vermelden, misschien kan ik de stream er wel uit halen.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Alex1970 zei:

Een heleboel doen het niet (bij mij). Mocht je een website vinden waar de zender op te zien is (zonder dat je hoeft in te loggen), dan moet je even de website vermelden, misschien kan ik de stream er wel uit halen.

Als ik hier even mag "inbreken". Ik heb geen kennis ervaring met IPTV maar die streams zijn die gewoon van websites waar je een url uitvist die in bij VLC player werkt?

 

Werken een heleboel van de streams niet vanwege geoblock of wegens codering?

 

Ik heb geprobeerd om wat uit het bestand te halen met kladblok maar ik krijg de url niet correct haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...