Ga naar inhoud


[BE-TV] Basta op één - maandag


Gast dayouri

Aanbevolen berichten

humoristische onderzoeksjournalistiek, gebracht door vier jongens, die het opnemen voor de kleine man. Neveneffecten trapt deuren in!

 

Zij zorgden, doormiddel van een mol, dat de belspelletjes in België van het scherm verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: dayouri
humoristische onderzoeksjournalistiek, gebracht door vier jongens, die het opnemen voor de kleine man. Neveneffecten trapt deuren in!

Zij zorgden, doormiddel van een mol, dat de belspelletjes in België van het scherm verdwijnen.

dan beginnen ze morgen met astrologie met een nummer die veel centjes kosten mad

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zij zorgden, doormiddel van een mol, dat de belspelletjes in België van het scherm verdwijnen.


En met resultaat ...

Citaat:

Bericht van andere site verwijderd. Geen bronvermelding. Is ook niet meer te achterhalen.

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag vanmiddag de reportage bij het VRT journaal. Het heeft helemaal niets te maken met "belspelletjes"

Naar mijn bescheiden mening alleen te omschrijven als pure oplichterij.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Ik zag vanmiddag de reportage bij het VRT journaal. Het heeft helemaal niets te maken met "belspelletjes"
Naar mijn bescheiden mening alleen te omschrijven als pure oplichterij.

vGnp


Dat klopt. Mochten ze eerlijk zijn dan was daar niets tegen. Het is enkel her feit dat ze de kijkers en bellers bedriegen en oplichten dat het probleem is.

Vu+Ultimo met 2Tb HDD , VU+Duo met 2Tb HDD , TM 5400 CI+usb Super
Triax 88 met multibracket en 4 quad lnb's (13 oost, 19,2 oost, 23,5 oost, 28,2/28,5 oost)
Wavefrontier 90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie monster
ddddooooeeeemmmmeeee , wounet TVV abbonnereren !!!! frownfrown

Wat heeft TVV nu met VMMa te maken?
ik ben tvv en mobistar klant,en ik kijk bijna nooit naar de VMMa kanalen,dit is voor mij pure onnodige tv en ontvanger slijtage :D

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattv4iedereen
Origineel bericht van: cookie monster
ddddooooeeeemmmmeeee , wounet TVV abbonnereren !!!! frownfrown

Wat heeft TVV nu met VMMa te maken?
Wou TVV ivm VTM belspel blush , nu foetsir frown , no tvv nodigcasa cm cry


:D

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook opgelucht dat die belspelletjes van buis gehaald worden. Nu is het nog de beurt aan de Teleshoppingprogramma's om te verdwijnen. Misschien kan er beter een appart kanaal komen daarvoor. Waar ik me ook aan erger dat is dat we in België op de publieke/commerciele zenders, de hele nacht herhalingen te zien krijgen van het nieuws. Ze mogen eens een voorbeeld nemen aan Duitse, Franse zenders en noem maar op, die vullen hun nachtelijke programma's op met herhalingen en niet met een hele nacht nieuws.

 

Terug on topic, alhoewel ik niet naar het programma Basta kijk, vind ik het toch geweldig dat die belspellen nu definitief tot het verleden horen. Nu is het eens tijd voor een betere programmatie op VTM en 2BE...

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.youtube.com/user/welkombijeen

Basta: belspelletjes 1/5

Basta: belspelletjes 2/5

Basta: belspelletjes 3/5

Basta: belspelletjes 4/5

Basta: belspelletjes 5/5

 

whistle:D

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...