Ga naar inhoud


Editie 01 - Clone+ (Multiroom Smartcard Splitter)


Michel

Aanbevolen berichten


Leuke review, interessant product.

 

Wat mij niet helemaal helder werd is waar de client kaarten hun voedingsspanning vandaan halen. Uit de receiver?

Op welke frequentie(s) werkt dit? 433 Mhz kan al vrij druk zijn, 868 Mhz lijkt wat stabieler. Zou toch jammer zijn dat je last hebt van de babyfoon van de buren smile

 

Wel grappig om te zien dat kennelijk de Mediaguard kaart van 5 gelijktijdig actieve tuners de ECMs en EMMs verzoeken kan verwerken. Of zou dat basestation cachen?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dank voor het compliment.

 

De lijst specificaties in een review vermelden leek mij niet nodig, want die staan op de door ons genoemde website van de fabrikant.

 

Citaat:
Key features

•Dedicated for the digital tv platforms using the content encryption systems such as Conax, CryptoWorks, Irdeto, MediaGuard, Viaccess,

•serving up to 8 active users,

•unauthorized access protection,

•works with all digital satellite, cable, terrestrial receivers and CI modules which are Conax, CryptoWorks, Irdeto, MediaGuard, Viaccess compatible,

•extended LED indicators system,

•advanced Plug&Play technology,

•fast and reliable performance,

•software update via USB,

•easy and fast installation.

Device specifications

transmission band: RF 868 – 915MHz, BW 150kHz, GFSK, NRZ 38.4 Kbps,

•variable transmitter power from -20 do 5 dBm,•range up to 150 m (outdoors),

•DC 9-12V powered.

 

De voedingspanning komt uit de receiver.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je antwoord, had natuurlijk even kunnen surfen naar de website. Zal 't straks nog wel even doen smile

 

Nog mooier is nu ik de specificaties doorlees ik ook zie dat b.v. irdeto wordt ondersteund. Interessant!

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ziggo werkt voor zover ik weet (nog) niet.

 

De fabrikant staat wel heel erg open voor verbeteringen, dus iemand die technisch genoeg is om met een duidelijk toegelicht voorstel te komen, zal waarschijnlijk bij deze fabrikant veel gedaan krijgen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het niet werkt. Heeft niet zoveel zin om met een voorstel te komen... fabrikant moet dit zelf ontwikkelen/testen.

 

Ik neem aan dat irdeto2 kaartjes van CD dan ook niet werken? Zou wellicht aan de review toegevoegd kunnen worden.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De Clone+ is vooralsnog alleen geschikt voor de Nederlandse en Vlaamse Satelliet TV providers Canal Digitaal en TV Vlaanderen, maar zal wellicht in de toekomst ook geschikt zijn voor kabel TV en Digitenne.


Staat er dus al in denk ik.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michel,

 

Citaat:
Ziggo werkt voor zover ik weet (nog) niet.

 

Lijkt mij eerlijk gezegt een beetje vreemd wanneer ik na het opgegeven overzicht kijk van de fabrikant :

 

Citaat:
Key features

•Dedicated for the digital tv platforms using the content encryption systems such as Conax, CryptoWorks, Irdeto, MediaGuard, Viaccess,

 

Citaat:
•works with all digital satellite, cable, terrestrial receivers and CI modules which are Conax, CryptoWorks, Irdeto, MediaGuard, Viaccess compatible,

 

Persoonlijk denk ik, wanneer men hier schrijft dat Irdeto wordt onderteund, het zou moeten werken.

 

Jammer dat dat niet getest is, maarje we kunnen ook niet alles hebben. Zou wel aardig zijn als dit zou werken voor Ziggo.

 

Ik heb de indruk dat jullie helemaal geen Irdeto kaart hebben getest ?

 

We mogen er volgens mijn bescheiden mening wel vanuit gaan, dat mocht het voor CD ( Irdeto ) werken, het ook zou moeten werken voor Ziggo.

 

Iig t.z.t. weer een leuke uitdaging er bij, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Complimenten voor de review Michel, het zag er zeer goed kwalitatief en professioneel uit.

Het deed mij een beetje denken aan Dish TV wink

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
[Persoonlijk denk ik, wanneer men hier schrijft dat Irdeto wordt onderteund, het zou moeten werken.

 

Jammer dat dat niet getest is, maarje we kunnen ook niet alles hebben. Zou wel aardig zijn als dit zou werken voor Ziggo.

 

Ik heb de indruk dat jullie helemaal geen Irdeto kaart hebben getest ?

 

We mogen er volgens mijn bescheiden mening wel vanuit gaan, dat mocht het voor CD ( Irdeto ) werken, het ook zou moeten werken voor Ziggo.

 

Iig t.z.t. weer een leuke uitdaging er bij, gr.

 

Het werkt niet. Dat heb ik van te voren nagevraagd bij diverse mensen die er ervaring mee hadden en omdat ik wist dat het niet werkt, is het dus ook niet getest. Dat zou zonde van de tijd zijn.

 

Jij moet als geen ander weten dat de ene Irdeto kaart de ander niet is. Er moet wel ondersteuning zijn voor de provider ID en camkey.

 

Ik denk dat de fabrikant, mits voorzien van de juiste informatie, best bereid is een software update te maken.

Aangezien ik geen ziggo heb en dus niet eenvoudig even kan testen, ga ik me daar niet tegenaan bemoeien.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wian
Jammer dat het niet werkt. Heeft niet zoveel zin om met een voorstel te komen... fabrikant moet dit zelf ontwikkelen/testen.
Ik begrijp niet zo goed waarom dat "niet zoveel zin" zou hebben. Waarom denk je dat?
En dat het de fabrikant is die e.e.a. moet ontwikkelen is een open deur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Complimenten hoor Michel, ik vind deze eerste review echt zeer knap gedaan.

 

groet,

 

Wiz

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...