Ga naar inhoud


Editie 01 - Clone+ (Multiroom Smartcard Splitter)


Michel

Aanbevolen berichten

  • 9 maanden later...

Na twee jaar en een maand is de Clone + server er bij mij mee gestopt.

Nu eens kijken of er nog garantie op zit.

Toch eigenlijk wel snel !!!

aangepast door Pjotrb

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Werkt de clone+ nu nog met Canal Digital? zoja dan ga ik er een aanschaffen, ben het helemaal zat met die mannen daar door zomaar de vergoeding voor de kaarten zo te verhogen, heb dan de clone er dan binnen een jaar uit.

Never drive faster then your guardian angel can fly.

 

Murphy's law slaat altijd toe, wanneer dat is nooit bekend, maar het gebeurt, hoe dan ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt de clone+ nu nog met Canal Digital? zoja dan ga ik er een aanschaffen, ben het helemaal zat met die mannen daar door zomaar de vergoeding voor de kaarten zo te verhogen, heb dan de clone er dan binnen een jaar uit.

ja hoor clone plus werkt nog met canaal digitaal

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Is er op dit forum al een vergelijking tussen smartwi en clone+ voor canal digital gemaakt ?

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb clone+ nu sinds 21-april 2011 werkend ingebruik met meestal 3 ontvangers tegelijkertijd in m'n eigen huis, 1 in woonkamer en 2 in verschillende slaapkamers en alle in combinatie met de Philips/ Pace DSR7141.

Ik heb soms wat problemen met de clientcard die lampjes branden dan niet meer waardoor het beeld stil komt te staan, dan even de clientcard eruit en meteen weer erin en het probleem is weer opgelost. Dit gebeurt niet als ik de originele Canal Digitaal kaart in de ontvanger plaats.

De reden dat dit gebeurt is mij een raadsel?? Ik ben niet al te veel met elektronica op de hoogte, maar het lijkt mij een connectie probleem met de kaart in de ontvanger....komt trouwens in alle drie de ontvangers voor met alle drie de clientcards. Iemand enig idee?

Ik heb trouwens een oud huis met houten vloeren en gestuckte plafonds... de server staat ongeveer 4,5 meter van de woonkamer omtvanger vandaan en +/- 6 meter van slaapkamer 1 en +/- 10 meter van slaapkamer 2 welke op zolder is dus 2 etages hoger

Nu zie ik dat er een firmware update is .... misschien lost het probleem zich daar wel mee op..

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...

Hoi,

 

ik heb een samsung ps50d9600 met aston(nieuwste versie, een maxplus2100 en een topfield 4000pvr met keyfly.

Op alle recievers kreeg ik na enkele minuten ook de melding: gecodeerd programma en soms startte de client kaart niet op.

Moest ik het kaartje even stukje terugtrekken en weer insteken.

In de configuratie-software(laatste versie in ieder geval) kun je verschillende instellingen aanpassen;

Ik heb verschillende frequenties geprobeerd. Dat bracht niet de oplossing.

Daarna heb ik de instelling voor gereduceerd zendvermogen geprobeerd.

Tot nu toe is dat de oplossing geweest. De receivers functioneren nu Ok.

Het lijkt erop, dat de geleverde stroom door de systemen niet voldoende is geweest, om de client kaartjes goed te laten werken.

Hoi, wat bedoel je met "de instelling voor gereduceerd zendvermogen geprobeerd."?

Ik heb ook de Clone + sinds een aantal maanden met 3 ontvangers en ben ook naar de optimal positie van de server aan het zoeken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zou me dit ook willen aanschaffen, daarom wat vraagjes...

1) Hoe of waar moet je de firmware update gaan halen?

2) Iemand het Twinslot getest voor Tvv en CD?

3) Werkt dit perfect samen met de cam module met wereldbol?

 

Bedankt voor enige reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 6 jaren later...

De Clone+ zal voor flink wat zenders niet meer werken net zoals bij de SmartWi. Bij de SmartWi werkt die niet meer in combinatie met de witte CI-module, alleen met de zwarte module met wereldbol.  Dat zal bij de Clone+ ook wel zo zijn.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...