Ga naar inhoud


[RE-9000HD] nieuwe firmware 1.09.20 voor de rebox 9000


noes

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jürgen

Zo zal je constateren dat de EPG data nu op de interne HDD wordt opgeslagen zodat de EPG data niet verloren gaat als de ontvanger in de 'diepe Stand-by' gaat...
Of het al helemaal goed functioneert heb ik nog niet getest maar het begin is er.

Schijnbaar functioneert het vastleggen van de EPG nu goed.
Vanmorgen de RE-9000 uit de 'diepe Stand-by' gehaald en hierna had ik meteen de volledige EPG ter beschikking.
Voor mij in elk geval een flinke pluspunt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 208
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jürgen
Schijnbaar functioneert het vastleggen van de EPG nu goed.
Vanmorgen de RE-9000 uit de 'diepe Stand-by' gehaald en hierna had ik meteen de volledige EPG ter beschikking.
Voor mij in elk geval een flinke pluspunt.

De Rebox paginas zijn op dit vlak altijd onvolledig. Ook de zaken van de .09 firmware zullen verwerkt zijn in deze release. Aangezien dat de Firmwares in basis altijd wel gelijk zijn (er worden hooguit wat menu items weggehaalt) Verwacht ik dus ook dat je de releasenotes van de octagon firmware voor de .09 en .20 versie kan toepassen voor deze Rebox firmware.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehhhhh.... weet eigenlijk niet wat me overkomt. Zojuist maar even de nieuwe firmware geïnstalleerd op mijn RE8000 en alle door Rebox aanbevolen handelingen verricht, zoals het doen van een factory reset.

 

En wat denk je? Alles lijkt goed te zijn gegaan!!! Dat zijn we niet gewend eigenlijk. Er was toch altijd wel iets te klagen. Oh feest, oh heerlijk feest!

 

Direct op m'n netwerk aangesloten, werkt! Direct een NASbox gekoppeld, werkt! Toch maar eens bestand gewist van de NASbox, werkt gewoon! Geen gedoe met "Gecodeerde zender" tot dusver! Netwerkproblemen met de vorige firmwareversie (.94) waren bij mij zodanig vervelend dat ik het kabeltje uit de achterkant heb getrokken, maar dat is niet erg handig als je een NASbox als opnameapparaat wilt gebruiken.

 

OK, ok, het staat er net een uur op, dus ik zal niet direct de vlag uit de schuur pakken, maar tot dusver heb ik niets te klagen.

 

Zou het dan toch....... ohhhh, zou het.... !?!?

+++ 92cm schotel, 13+19+23+28

+++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0

+++ Panasonic TX-P55VT30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Na de nieuwe firmware in de ontvanger te hebben gezet, kan ik niet meer vinden hoe ik de zenders van tuner 1 naar tuner 2 copieer ??

 

Heb de ontvanger gescheiden aangesloten, en ook zo in het menu aangegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dagoe
Als ik zie, dat er in de Octagon 23 verbeter punten zitten en Rebox er op hun eigen site maar één aangeeft,

Weet iemand waar die lijst met verbeterpunten van Octagon staat, (of kan iemand ze hier even opnoemen/kopieren)
dan kunnen we kijken of we die terug kunnen vinden bij de nieuwe Rebox versie

Met vr. gr. Ronald

Rebox 9000 HD PVR v1.11.07

1TB WD10EURS AV-GP

Samsung C8700

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronald12345
Weet iemand waar die lijst met verbeterpunten van Octagon staat, (

Kijk <HIER> eens.

...maar let wel op dat dit de verbeterpunten van de Octagon FW is en er geen gerantie is dat deze punten ook op de nieuwe Rebox FW van toepassing zijn.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Ronald12345
Weet iemand waar die lijst met verbeterpunten van Octagon staat, (

Kijk <HIER> eens.

...maar let wel op dat dit de verbeterpunten van de Octagon FW is en er geen gerantie is dat deze punten ook op de nieuwe Rebox FW van toepassing zijn.




Er staat ook youtube ff plus rew,wat moet ik me daar bij voorstellen?

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook bij mij heeft het installeren van de nieuwe software de Rebox-8000 de geest doen geven.

 

Ik heb met dezelfde memorystick die ik altijd hiervoor gebruik op de bekende manier de software laten inlezen.

Dit ging volgens de mededeling op het scherm probleemloos.

 

Hierna startte de box opnieuw op met de bootloader (1.21) en...

heeft zo 15 minuten gestaan, zonder de installatie procedure verder af te lopen.

 

Tegen beter weten in daarna de box uit en aangezet, maar verder dan de mededeling bootloader 1.21 op het display komt hij niet.

 

Je kan dus inderdaad het risico lopen, dat je box onbruikbaar wordt door deze update.

 

Ik ga nu op zoek naar de recovery methode en mijn nul-modem kabel die hier ergens rondzwerft. mad

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb ondertussen Porter op de laptop en de Nul modem kabel gevonden.

 

Maar waar vind ik het bootbestand 1.23?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...