Ga naar inhoud


Rebox en Canal Digitaal kaartupdates.


ceesv

Aanbevolen berichten


volgens mij kan dit enkel indien ze overwegen om een gecertificeerde ontvanger te hebben.... maar met de interne lezers lijkt het me wel ver gezocht om heel eerlijk te zijn.

 

Gewoon een flater, maar om geen gezichtsverlies te hebben geven ze niets toe. Gewoon een nieuwe versie als publieke beta aanbieden en hopen dat de storm gaat liggen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

 

Het is mij nog niet duidelijk of mijn Canal Digitaal kaart nu wel of niet korrekt wordt aangepast .

Op advies heb ik de firmware 108.75 opnieuw geinstalleerd.

De CD datum stond voor deze update op 7 november ; na installatie staat de datum nu op 11 november.

Omdat er op het forum wordt vermeld dat de datum nu in december moet staan ga ik toch twijfelen of mijn datum

korrekt is .

Omdat ik graag een backup wil voor uitval satelliet ontvangst overweeg ik de ingebouwde tuner van mijn tv (Panasonic TX-P42G20) te gaan gebruiken,

Welke CI-module kan ik dan het beste aanschaffen.

 

Mvg Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kaart nog op 11 november staat wordt deze dus duidelijk niet bijgewerkt.

De mijne staat nu al op 23 december.

Verder vraag ik me af of het verstandig is om voor dit probleem de Panasonic TV als back-up te gebruiken.

Probeer iemand in jouw buurt te vinden die jouw smartkaart in zijn ontvanger wil laten updaten of kijk of je een CI-module kunt lenen zoals b.v. een Aston 1.07 of Powercam.

Daarna kun je weer 2 maanden verder.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

marcow, het kan helpen met je kaart even te verwijderen uit de lezer. Is hier onlangs ergens vermeld in één van de topics naar aanleiding van de probs die er met het updaten waren.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben maar weer teruggegaan naar 1.08.75, de minst probleemloze versie. Ondanks het wel lastige probleem met wissen van opnames.

En nu ook bij mij de data updated van begin november naar 16 en 23 december; OK dus.

 

Nu maar wachten op een écht betrouwbare update die alle verbeteringen sinds "75" in zich heeft zónder nieuwe bugs te bevatten.

 

Schijnt een onmogelijke opgave te zijn. Of inderdaad gebrek aan vakmanschap, zoals ík vermoed..

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij krijgt niet iedereen dezelfde dag de kaartupdate door. Bij een puls wordt de datum 10 dagen verder verschoven dacht ik.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het uit- en in-steken van de kaart verhielp bij mij ALLEEN het 'zwarte beeld' als ik een uur of tig op een FTA tv zender had gezeten en naar een ABBO kanaal ging. Soms moest ik 15 mins wachten, maar kaart eruit en er weer in verhielp dit. Dit loste NIET de kaartupdate-problemen op. Deze staan bij mij nog altijd op 6/7-11-2011. Maakt niet uit of ik de ReBOX een paar uur op SBS6 (yuch) laat staan, hard reset en dan op sbs6 terug laat komen, heractivatiecodes aanvraag via het net, etc..

 

Slijtage? Betwijfel ik ten zeerste. Dan zou de interne cardreader de card ook niet uitlezen.

 

Rebox, de klok tikt door.. ik zou maar eens op gaan schieten, want een reply op mijn email geven is ook te veel moeite voor ze. ZOALS ALTIJD, aangezien ik nog NOOIT een antwoord van ze heb gehad.

 

Mijn ervaring met de 'service' van rebox is 0{!} out of 10.

 

23e een email gestuurd. Vandaag, 26e nog altijd niet eens een bevestiging of antwoord.

aangepast door MACKerMD

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar even naar de camping gereden en mn kaartje daar opgehaald. De datum was 2011-08-27, in mn RB9000 (sw versie 1.09.53) gedaan en via de site van CD een reactivatie aangevraagd. Ontvanger op SBS6HD gezet en 4 uur gewacht, geen resultaat. Toen overgeschakeld naar SBS6 sd en nog 2 uur gewacht, weer geen resultaat. Rebox terug gezet naar sw 1.08.75 en de kaart liep binnen 30 minuten! Ik denk dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier is de tv uitgevallen. Ik heb de smartcard maar even snel gereactiveerd met mijn Philips op de slaapkamer.

Na twee jaar updaten zitten we met een ontvanger die ons van de regen in de drup brengt.

Ik zou me echt schamen als ik de importeur was van deze box.

De nieuwste software versie belooft ons minder vastlopers....

Het is toch buitengewoon triest als je zoiets moet melden!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...