Ga naar inhoud


Uitzendinggemist/RTL XL via Airplay plugin (iOS/Android)


Ramsdorferpils

Aanbevolen berichten

Het lukt me wel om foto's vanaf mijn Samsung Gio te sturen naar de dreambox800se (via de optie 'delen'). Ik heb daarvoor de double twist app geinstalleerd. Video/web streams lukt me (nog) niet.

Ik weet niet hoe ik mijn Samsung moet vertellen dat hij die beelden moet versturen; ik kan de optie 'delen' bij bv you tube niet vinden.

Iemand die me kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het lukt me wel om foto's vanaf mijn Samsung Gio te sturen naar de dreambox800se (via de optie 'delen'). Ik heb daarvoor de double twist app geinstalleerd. Video/web streams lukt me (nog) niet.

Ik weet niet hoe ik mijn Samsung moet vertellen dat hij die beelden moet versturen; ik kan de optie 'delen' bij bv you tube niet vinden.

Iemand die me kan helpen?

 

Ik gebruik ook Double Twist maar hier gebeurd er niks op mijn Dreambox.ook geen foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook Double Twist maar hier gebeurd er niks op mijn Dreambox.ook geen foto's.

 

Ga eens naar de map met bestanden op je phone en kies een foto. Dan de optie "delen" kiezen, "double twist" kiezen en dan "airplayer". Op mijn Dreambox 800 met WLAN werkt dit (alleen foto's, geen video). Op mijn dreambox800se met ethernetkabel lukt het me niet, ofschoon ik op andere fora lees dat het ook zou moeten kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar de map met bestanden op je phone en kies een foto. Dan de optie "delen" kiezen, "double twist" kiezen en dan "airplayer". Op mijn Dreambox 800 met WLAN werkt dit (alleen foto's, geen video). Op mijn dreambox800se met ethernetkabel lukt het me niet, ofschoon ik op andere fora lees dat het ook zou moeten kunnen.

 

Als ik delen kies zie ik geen double twist er tussen staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een voorproefje op 0.1.7:

 

airplay mirroring zou ook mooi zijn, en ik geloof de ontwikkelaars zijn ermee bezig :D

 

jammer dat waarschijnlijk DRM roet gooit in het uitzendinggemist verhaal, dat is nota bene het open net, betaald van onze belasting centen. echt waanzinnig dat je op de kpn/ziggo interactieve tv omgeving daar geld voor moet betalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

 

Is er misschien interesse wanneer ik een programmeur inschakel om de plugin te maken? Ik zal er dus zelf geld investeren.

Wanneer daar dan genoeg animo voor is, hoop ik dat wanneer de plugin werkt men dan ook bereidt is om een kleine bijdrage te doneren.

 

Ik lees de reacties wel. :-)

 

Fijn weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe gaat hier alles op vrijwillige basis, zodra het commercieel gaat worden zullen er denk ik niet veel zijn die mee doen.En ik denk dat de mods hier ook niet van gediend zijn.

 

Dan zal het er nooit van komen, want ik ben niet van plan om iemand in te huren om vervolgens de boel gratis te verstrekken.

Mijn idee is om de kosten onder een paar enthousiaste leden te delen.

 

En anders hou ik de plugin wel voor mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...