Ga naar inhoud


Meerdere satellieten naar meerdere tuners via één coax


bartholomeos

Aanbevolen berichten

Ach, als je er voldoende signaal mee krijgt op je ontvangers zodat er ook bij een flinke regenbui geen zenders wegvallen, kan dat natuurlijk wel. Wil je meer regenreserve zeker in combinatie met de Stacker- / Destacker, dan kun je beter een Inverto Black Ultra nemen.

Het signaal van de Astra 23,5 is in Benicasim al iets minder dan in Nederland.



 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok, dan laat ik het even zo en neem in september de APLS Twin LNB mee.

Ik heb op dit moment met de Inverto Black Ultra Single op 23.5 een signaal van gemiddeld tussen de 94 en 98% dus dat is ruim voldoende.

Ik haal deze info van mijn VU+ SOLO2 en of dit nu representatief is betwijfel ik.

Mocht ik met de ALPS dan toch teveel signaal inleveren kan ik alsnog de Inverto Black Ultra Twin bestellen want die kost in Spanje net zoveel als in NL.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, bij de 'Rode coon' kost deze inderdaad € 18,= maar daar komen dan nog € 8,= verzendkosten bij.

In Spanje kost deze rond de € 24,= excl. verzendkosten.

Dus heel veel scheelt het niet, maar toch.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg de black ultra twin al uitgehaald voor 16.5 euro

waar?

stuur me maar een pm dan krijg je het adres

 

je moet wel meer als 1 bestellen anders loont het zich niet met de verzendkosten

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarom zeg ik toch je moet er meer bestellen voor de verzendkosten eruit te krijgen

pak je er bijv. 4 (voor een multifeed) dan betaal je maar 1 keer die verzendkosten en dan verdien je er op

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Nee, beste Jürgen

Zolang jij geen twee aansluitingen hebt op je lnb’s kun je de Stacker deStacker niet gebruiken. Het is geen splitter, het is een apparaat dat de signalen van twee verschillende uitgangen samenvoegt naar één coaxkabel en later weer splits.

Ik heb even voor je uitgerekend. De afstand tussen de twee lnb’s moet daar 51,5mm zijn. Koop een duo-lnb voor een 80-85cm-schotel met twee uitgangen, bijv. een GT-MDT43. Die past uitstekend. Die koop je voor 40 euro. De een Johansson 9640 KIT Stacker-deStacker kost ongeveer 100 euro. Zie de specificatie in de bijgevoegde PDF-file.

Bijgesloten bestand(en)

9640-d-manual.pdf 276,5K 51 downloads

 

 

 

Weet iemand of deze kit ook te gebruiken is op een goed gekeurde tv Vlaanderen tuner ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste chukky2

 

Adviseer nu geen GT-MDT43 want daar is al ellende genoeg over besproken op dit forum. Ga dan liever voor een Inverto, dan weet je zeker dat je iets goeds hebt en de prijs is ongeveer hetzelfde.

Hoi sprietje,

 

Ik bedoelde eigenlijk het toestelleke dat er voor zorgt dat je maar 1kabel nodig hebt om toch te kunnen opnemen .

Of dat met een canaldigitaal of tv Vlaanderen toestel kan? Merci

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Hoe zit het dan als ik een stacker aan zou sluiten op een multiswitch die A1 ,A2,A3 en HB (16 kabels) binnen krijgt en ik twee outputs aansluit op stacker en andere weer destack naar vu.

Ga ik volgende week ff hore bij huisbaas mis tweede tuner

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...