Ga naar inhoud


[VENTON HD200] Nieuwe software 3.35


Satelliet

Aanbevolen berichten

het betreft geen defect aan mijn toestel daar de smartcard wordt geupdated

na een tijdje krijg ik geen beeld meer op de zenders.

met de cam heb ik deze problemen niet meer.

misschien komt er beterschap bij volgende softwareupdate's en blijft de cijfersoep achterwege.

ik weet wel dat wij niet moeten klagen wat betreft de prijs/kwaliteit voor dit toestel.

echter een nieuw software zou wekom zijn, al is het niet gemakkelijk om deze te schrijven vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@sat4all Freak: de TVVlaanderen kaart looopt prima, maar krijgt geen updates in de gewone kaartlezer, vandaar dat ik een CI module aangeschaft heb.

Maar die wordt niet herkend door de decoder, ik krijg steeds de melding common interface "Niet Geïnstalleerd" terwijl deze wel degelijk in het module slot ingestoken is.

Ik ga nu over tot het opnieuw installeren van de decoder, dus eerst fabrieks instellingen en daarna opnieuw door het installatie menu en kanalen lijst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook de laatste update gedaan,en ik ondervind geen probleem.echter de vorige software update mijn cd kaartje niet en moest naar de dreambox voor een tijdje.of dit met de laatste release is opgelost,moet nog getest worden.inderdaad,er is opstart warmte probleem,maar duurt geen 10 minuten,maar een minutje max 2.het is een goed toestel voor de prijs,vooral,dat je 2 smartcards kan inbrengen en 2 ci's.de goedkopere hd dreamboxen hebben zelfs geen ci.

mocht er een mgcamd softcam uitkomen voor de venton,zou ik zeer blij zijn.

ik gebruik hem enkel voor CD,en de mobistar voor de vlaamse en andere abonnee zenders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wat mijn CanalDigitaal/Vlaanderen CI module betreft:

Uiteindelijk is het gelukt om het ding te laten doen waarvoor het ontworpen is.

Wist ik veel dat men een CI module, nadat je hem voorzichtig in het slot geschoven hebt, enkel milimeters verder moet duwen om de boel echt te verbinden, vanmorgen heb ik het aldus geprobeerd, de Vlaanderen kaart draait nu via de CI Module, nu nog even wachten of ik de updates krijg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Fabrikant is bezig met een nieuwe s/w, wanneer die eraan komt weten we nog niet.

Dit wordt aangekondigd via een nieuwsbrief van de invoerder en op die site kan je ook de s/w downloaden.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

op 15 mei wa men bezig met nieuwe software;

duurt dit nog lang voor deze beschikbaar komt?

ik wer nog met de 20110325_venton200HD_ms2_3.25 door de bug met de nummering

echter werkt het toestel onregelmatig met vastlopers en foutmeldingen.

een nieuwe SW zou gewenst zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...