Ga naar inhoud


[VENTON HD200] Nieuwe software 3.35


Satelliet

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Werkt ook sinds geruime tijd met de nieuwste software 3.35.

 

Dit toestel nog aangekocht aan een prijs van 270€, om vast te stellen, dat een week nadien, er een fikse prijsverlaging was van 100€.

 

Dit toestel is reeds naar de leverancier gestuurd tijdens de garantieperiode, en doorgestuurd naar de fabrikant in Duitsland, waar ze een nieuw moederbord gestoken hebben. Dus hardware matig ligt hier zeker het probleem niet !

 

Mijn conclusies :

 

- (koude) opstart = ramp op EEN HD en CANVAS HD ... dit probleem blijft gewoonweg duren !!

 

- de nummering van de zenders = niet erg mooi, maar nog leefbaar ...

 

- wat niet door de beugel kan bij dit toestel is een totale blokkade (verplicht stroom uit te zetten) na een paar uur spelen op VTM HD, EEN HD, ... via het cardslot met de officiële TVV kaart en het niet opstarten op deze zenders bij een "koude" start !

 

Komt hierbij nog sinds enkele weken, dat er op EEN HD totaal GEEN klank meer waar te nemen is, zonder aan het toestel te zijn geweest, qua upgraden firmware of inlezen van nieuwe zenderlijsten TVV. Raar, maar daadwerkelijk waar ...

 

Conclusie : VENTON HD 200 = totale miskoop - we kijken dringend uit naar een nieuw waardig en goedkoop HD-toestel dat werkt !!! bvb. CLARKE-TECH 3100 HD (159€)

Link naar reactie
Delen op andere sites


- (koude) opstart = ramp op EEN HD en CANVAS HD ... dit probleem blijft gewoonweg duren !!

 

*** Probleem is al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang opgelost.

 

- de nummering van de zenders = niet erg mooi, maar nog leefbaar ...

 

*** Als je kanaal nr ingeeft, geeft hij wel de juiste zender in.

 

- wat niet door de beugel kan bij dit toestel is een totale blokkade (verplicht stroom uit te zetten) na een paar uur spelen op VTM HD, EEN HD, ... via het cardslot met de officiële TVV kaart en het niet opstarten op deze zenders bij een "koude" start !

 

*** Dat is hetzelfde als in lijn 1

 

Komt hierbij nog sinds enkele weken, dat er op EEN HD totaal GEEN klank meer waar te nemen is, zonder aan het toestel te zijn geweest, qua upgraden firmware of inlezen van nieuwe zenderlijsten TVV. Raar, maar daadwerkelijk waar ...

 

*** Als je goed het topic gelezen had, dan wist je al dat uw instellingen fout staan.

 

Conclusie : VENTON HD 200 = totale miskoop - we kijken dringend uit naar een nieuw waardig en goedkoop HD-toestel dat werkt !!! bvb. CLARKE-TECH 3100 HD (159€)

 

*** Conclusie vooraleer een toestel in de grond te willen boren, zet dan eens al uw instellingen goed.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen slecht toestel; echter vind ik dat de ontwikkeling van de sofware te wensen overlaat.

vroeger waren er meerder updates.

de laatste software was een mengemoes van cijfers; noodgedwongen gebruik ik een oude versie,

met het gevolg van vastloperes en meldingen die geen steek houden.

hopelijk komt er binnenkort toch nieuwe software, zonder de ongemakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Beste medesatters.

 

mijn ontvanger vertoont kuuren, echter is er geen spoor van nieuwe software te bekennen, ik vrees dat deze ontvanger (weeral) niet meer ondersteund zal worden.

(ik ben zo nog uitgespeeld)

echter vraag ik mij af of er op buitenlandse forums geen ander software te vinden is, zodat ik terug kan genieten van mijn ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie staat er nu op?

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie staat er nu op?

 

het is een versie van vorig jaar (3.16 vermoed ik) daar ik het gedoe met de kanaalnummers in versie 3.35 maar niks vind.

alles werkte naar behoren tot vorige week

nu heb ik dat ik geen beeld krijg op de gecodeerde kanalen, ik moet de ontvanger meerdere keren opstarten, alsook dat het toestel regelmatig vastloopt.

bij het herstarten moet ik de ontvanger volledig terug gaan configureren.

de kaart van TVV zit in de ontvanger met een originele canaal digitaal cam, met de laatste firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je wel een versie sturen, het is nr. 3.31, of je moet 'm zelf willen halen op een duitse site, moet je je wel eerst registreren.(kan, of mag hier geen link plaatsen) Of alles via pm?

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Fabrikant is bezig met een nieuwe s/w, wanneer die eraan komt weten we nog niet.

Dit wordt aangekondigd via een nieuwsbrief van de invoerder en op die site kan je ook de s/w downloaden.

 

duurt wel erg lang... informatie gaat mogelijk per postduif, maar is de postduif de weg kwijt ?

gr. Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...