Ga naar inhoud


's Nacht altijd diepe standby gewenst


riji

Aanbevolen berichten


Wat ook mogelijk is :

 

Met de elektro plugin is het mij niet gelukt om deze weer op een bepaalde tijd in te laten schakelen, in combinatie met de planning van de EPGimporter.

Wat ik dus doe is de laatste opname timer zo instellen dat deze de box uitschakelt en met een andere timer laat ik de box 's morgens weer in stand-by schakelen. Hiermee voorkom ik problemen met de AB.

 

De dummy opname laat ik direkt in de prullenbak opnemen, werkt hier al heel lang goed.

aangepast door JosFop4Sat

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de elektro al een tijdje niet meer omdat de box 24 uur in stand-by staat. Maar het was wel een makkelijke en goed werkende plugin, je kunt zelfs per dag aangeven wanneer de box uit en aan moet, via applicaties in te stellen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag niet te veel zeggen, want wat al bekend is moet bekend blijven en dan weten wij het al. Ik ken standby, ik ken afsluiten. Syandby is rodeknopje rechtsboven in drukken. en afsluiten is rodeknopje ingedrukt houden. En afsluiten zit ook in het menu. Oef veder ???? een tussen weg als die er is. vult u maar aan.

 

Geluk is met de dommen en de meeste dommen weten soms heel veel, meer als ik/wij weten.

aangepast door Klavervier

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook de Autoshutdown plugin gebruiken:

 

AutoShutdown - automatic deep standby after a set time and/or inactivity...

 

after a few users have expressed the wish that you would like to send the box after a certain time in the deep standby standby, I even think I risked a small build ipk

 

What makes the extension

The extension leaves your box in standby after a set time in the deep standby.

Should start during the standby time comes during recording, it will be executed and turned off the box after shooting (as long as the timer event is set to automatic).

aangepast door korsan

H9.Twin  :::  H9.2H :::  H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de installatie kan je de plugin instellen in Instellingen>Systeem>AutoShutDown.

Bij mij is het zo ingesteld en zal het kort toelichten:

 

Enable AutoShutDown= activeren

Time in standby for poweroff= 0030

 

Enable action after inactivity = activeren

time for inactivity = 0120

Action for inactivity = StandBY

 

Als er gedurende 120 minuten niet gezapt wordt en/of niet op een toets gedrukt wordt gaat de box naar StandBy.

De box blijft dan eerst 30 min. in Standby en gaat vervolgens helemaal uit(Deepstandby).

aangepast door korsan

H9.Twin  :::  H9.2H :::  H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...