Ga naar inhoud


SAB Titan II HD Combo wie heeft hem en wat vindt u ervan


Juultje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

youriy de tweede datum word alleen weer gegeven als je een module gebruikt.

 

------------------------------------------------

johan

 

ok bedankt,

ik heb net de laatste lemontree software erin gezet maar heb nog steeds het probleem dat af en toe het dolby digital geluid even wegvalt.

Nog meer mensen met dat probleem?

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Even dit topic een schopje gegeven.

 

Werkt digitenne met de SAB Titan II Combo dan ook via HDMI naar je TV of ben je dan toch verplicht om een scartkabel te gebruiken (nergens wordt dit besproken) ?

Ik heb een bloedhekel aan scartkabels en een andere digitenne ontvanger met HDMI heb ik nog niet gevonden.

aangepast door Edski
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja werkt gewoon over je hdmi-kabel

 

Goed om te lezen, je aanvullende informatie was eigenlijk mijn volgende vraag. :cool:

 

Als je deze ontvanger online besteld is het maar de vraag of er de laatste firmware in zit.

Is er in Brabant, liefst omgeving Waalwijk, een winkel waar je deze kunt kopen zodat je zeker bent van de laatste upgrade.

Ook wel handig bij eventuele aanspraak op garantie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Edski, heb je onze huisregels doorgelezen?

 

Ik bedoel de onderstaande regel.

 

3. Reclame strikt verboden- Op sat4all mag je op geen enkele wijze reclame maken

Op sat4all.com is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan
ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links of verwijzingen naar
commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link of verwijzing
in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PM
"spammen" van leden en in het bijzonder het versturen van PM's om mee te
handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een
advertentie op onze 2ehands pagina, maar dan wel met inachtneming van
de regels! Lees dus de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via privéberichten!

 

Het noemen van namen van bedrijven is dus niet toegestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edski, heb je onze huisregels doorgelezen?

Het noemen van namen van bedrijven is dus niet toegestaan.

 

Dat heb ik begrepen, het noemen van plaatsnamen die betrekking hebben op mijn vraag is voldoende en integer lijkt me.

Via een zoekmachine die ik niet bij naam durf te noemen kom ik dan wel verder.

Een schifting maken voor concurrerende prijzen is dan ook makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Edski,

 

10. Bezwaren - Krijg je een waarschuwing van een moderator, reageer dan uitsluitend via het contactformulier!

Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je via het contactformulier te reageren. Niet openlijk via het board! Bezwaren worden niet altijd beantwoord, maar wel ter kennisgeving aangenomen.

Wees netjes en motiveer je bezwaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo. Ik heb momenteel 2 SAB HD Ultimate Super plus die verbonden zijn (waren) door middel van zigbee. Om één of andere reden werkt dit niet meer en een rs-232 kabel trekken wordt een omslachtige operatie. Ik heb nu van de winkel een SAB Titan II HD Combo in leen en op het eerste zicht lijkt dit mij een heel handig toestel. Blijkbaar zou de homeshare goed werken, alsook het opnemen via USB.

1. Waar kan ik een duidelijke NL handleiding vinden hoe deze homeshare werkt (rechtstreeks tussen de master en de client of via een thuisnetwerk via de modem) en hoe de homeshare op een eenvoudige manier in te stellen is?

2. Ik heb een harde schijf (30GB) uit een oude laptop in een hard cover gestopt waardoor ik deze via USB 2.0 als backupschijf kan gebruiken op een andere PC. Kan ik deze ook gebruiken als opslagschijf voor het opnemen van een programma met deze SAB Titan II HD Combo?

3. Gebeurt de update van de zenderlijst automatisch of moet deze ook gedownload worden en via USB worden geïnstalleerd?

 

Ter informatie: Ik werk met een 80 cm schotel met 3 afzonderlijke LNB's (afgesteld op Astra 1, 2 en3).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...