Ga naar inhoud


Golden Media nieuwe Spark Triplex firmware


Seniorsatter

Aanbevolen berichten


Ik heb sinds kort een Golden Media Triplex en ben daar uitermate tevreden over. Deze nieuwe firmware werkt inderdaad goed, alleen jammer dat nog niet alle iconen in de TV-wall functie beschikbaar zijn. Ook Enigma2 staat nog in de kinderschoenen, maar ziet er veelbelovend uit (EOS).

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad een leuke box met veel mogelijkheden,

inmiddels Enigma2 draaien maar deze herkent de dvb-c tuner niet

verder wel een snelle zapper

 

gr, Kees

en diseq 1.2 motor Devicename: spark7162 Enigma Version: 2012-03-17 Image Version: Aug 9 2012 16:13:43 Frontprozessor Version: V0 Webinterface Version: 1.7.1

 

Cisco 8485 pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kees,

 

welke Enigma2 heb je draaien? Ik heb er nu 2 uitgeprobeerd, maar het valt mij op, dat bijvoorbeeld Nederland 1HD het niet doet. Het geeft aan dat de tunerconfiguratie niet op orde is ondanks dat ik de zenders via het menu heb geladen.

  • Like 1

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kees,

 

welke Enigma2 heb je draaien? Ik heb er nu 2 uitgeprobeerd, maar het valt mij op, dat bijvoorbeeld Nederland 1HD het niet doet. Het geeft aan dat de tunerconfiguratie niet op orde is ondanks dat ik de zenders via het menu heb geladen.

 

Hallo Koos,

voor de HD zenders is zowiezo een een andere smartcard nodig van CD en deze heb ik niet in bezit

verder hoop ik dat er genoeg programeurs zijn die e.e.a kunnen omzetten :)

en diseq 1.2 motor Devicename: spark7162 Enigma Version: 2012-03-17 Image Version: Aug 9 2012 16:13:43 Frontprozessor Version: V0 Webinterface Version: 1.7.1

 

Cisco 8485 pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Moge, ook ik heb veel plezier van mijn Triplex, zeker als Feedhunter is deze mooie ontvanger voorzien van een mooie Blindscan optie.

Ik heb achter alle namen van de satellieten die ik ontvang, 70,5 oost tot 58west de positie ingegeven maar er is iets wat ik graag aangepast zou hebben. In de satelliet lijst staan alle posities door elkaar heen, als ik dit opgelost zou krijgen door deze allemaal keurig volgens de baan van Clarck van oost naar west zou krijgen is dit een ideale ontvanger voor zijn geld !!

Als er iemand eem editor weet waar ik dit mee kan realiseren hoor ik het graag.

Alvast bedankt !

 

Johan,

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

inmiddels heb ik een heel goede Enigma2 gevonden voor mijn Golden Media Triplex ontvanger. Zoek via Google op pkteam enigma2 nebula en je vind het. Ik heb alle zenders van mijn woonkamer ontvanger (Azbox Premium+, werkt op basis van OpenRSI image) kunnen overhevelen. Ook de interne Card reader werkt via oscam. Het enige waar je op moet letten is de boxtype. Deze wijzigen van dreambox in ipbox. Dat gaat het handigste via de webinterface (http://ip adres van de Golden Media:8887).

 

groetjes, Koos

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...