Ga naar inhoud


Het Weer plugin


DoeEensGek

Aanbevolen berichten


Er  is weer het een en ander veranderd, Waarschuwings- kaarten van Nederland en elke provincie zijn toegevoegd in een apart menu.

Morgen weer in de feed anders plugin.rar uitpakken en plugin.py overschrijven in /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/HetWeer

 

Suc6

plugin.rar

aangepast door Loui (K)
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hey Loui

 

Heb je recentelijk nog tijd gezien voor een update?

In principe is deze up to date, namelijk wordt elke verandering die ik aanbreng bij openpli update meegenomen.

Alleen ben ik nu aan het uitvogelen wat Sat24.com veranderd heeft i.v.m satfoto's. vermoedelijk zitten deze nu in een java player verpakt. Is dit bij jou niet het geval dan even de versie uit OpenPli feed downloaden.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Loui

 

Da('s leuk dat je nog voor updates zorgt. ...nu nog uitzoeken hoe ik de OpenPli feed kan toevoegen .... :sick:

 

Alvast bedankt.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer Loui dat je tegen deze beperking aan loopt.Het zag er allemaal piekfijn uit.De rest trouwens nog steeds.

Ik weet niet of je de satelliet beelden van weerplaza kan gebruiken.Zijn wel iets mider spectakulair als van sat24.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer Loui dat je tegen deze beperking aan loopt.Het zag er allemaal piekfijn uit.De rest trouwens nog steeds.

Ik weet niet of je de satelliet beelden van weerplaza kan gebruiken.Zijn wel iets mider spectakulair als van sat24.

Heb ik ook al geprobeerd maar laat zich ook niet zien op de box, ook error melding.Als iemand hier op deze site hier een oplossing voor heeft meld je dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...