Ga naar inhoud


Het Weer plugin


DoeEensGek

Aanbevolen berichten


Beide bestanden via ftp in de juiste map gezet ( /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions ) en daarna reeds tweemaal volledig heropgestart.

Ik draai de laatste OpenPli op mijn DM800HD maar ik vind deze plugin nergens. Als ik kijk bij applicaties niets te bespeuren , als ik de laatste download pagina kijk zie ik ook niets bij extentions of iets anders.

Hoe start ik nu deze plugin ? Of moet ik nog iets anders doen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lukt niet. al wat ik zie is weather plugin , dan vraagt hij om op "menu" te drukken en mijn locatie in te vullen , als ik echter mijn locatie intik wil hij dat niet opslaan. :/

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lukt niet. al wat ik zie is weather plugin , dan vraagt hij om op "menu" te drukken en mijn locatie in te vullen , als ik echter mijn locatie intik wil hij dat niet opslaan. :/

 

Weather plugin is een andere plugin.

Kan het zijn dat de installatie van deze plugin niet werkt bij de dm 800 hd?Bij mij nl hetzelfde probleem als bij Crazy Sat.Beide bestandjes met ftp in extensions gezet en na opstarten nergens te vinden,dus ook niet onder het blauwe knopje.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt wat je zegt rommelaar.

 

maar DoeEensGek schreef :

 

Rar uitpakken in \\Dm800se\root\usr\lib\enigma2\python\Plugins\Extensions\

 

moet dus ook lukken voor een Dm800 of heb ik het verkeerd. :confused:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je die daar ook zo aan het draaien heb als je deze in /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions kopieerd.

 

Inderdaad Loui dacht ik dat ook,doch op mijn DM800HD is dit helaas niet het geval,vandaar mijn vraag of er hier iemand is die de plugin wel draaiend heeft op de 800hd,dus zonder SE.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de praat gekregen met een DM800HD. :)

 

ga naar " /usr/lib/enigma2/python/Plugins/" en maak daar zelf een nieuwe map aan met : Het_Weer

 

plaats vervolgens die twee bestanden in die nieuwe map.

 

na een nieuwe reboot , zie je nu onder de blauwe knop de plugin : Het Weer en alles werkt prima.

 

succes

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...