Ga naar inhoud


Het Weer plugin


DoeEensGek

Aanbevolen berichten

Dat wisten we al hoor ? Maar iemand die dat kan moet er even een ipk bestand van maken.

 

heel flauw , waarom had je dit dan niet gezegd als je het wist. :confused:

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


heel flauw , waarom had je dit dan niet gezegd als je het wist. :confused:

 

Heb je wel gelijk in Crazy Sat.Als de oplossing word aangedragen weet in ene iedereen het.Jij in ieder geval bedankt voor je huiswerk.Werkt hier nu ook.

En zeker ook dank aan de maker van deze plugin ,klasse.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de praat gekregen met een DM800HD. :)

 

ga naar " /usr/lib/enigma2/python/Plugins/" en maak daar zelf een nieuwe map aan met : Het_Weer

 

plaats vervolgens die twee bestanden in die nieuwe map.

 

na een nieuwe reboot , zie je nu onder de blauwe knop de plugin : Het Weer en alles werkt prima.

 

succes

 

Sorry Loui maar dit is de oplossing die door crazy sat werd aangedragen om het op de dm 800 HD te laten draaien.Dat dit voor jou vanzelfsprekend is geld helaas niet voor iedereen.Als dit wel het geval zou zijn konden we van niemand meer iets leren :D

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Loui maar dit is de oplossing die door crazy sat werd aangedragen om het op de dm 800 HD te laten draaien.Dat dit voor jou vanzelfsprekend is geld helaas niet voor iedereen.Als dit wel het geval zou zijn konden we van niemand meer iets leren :D

 

Sorry ik wist niet dat deze plugin niet op de 800Hd werkte.Ik zal de volgende keer iets beter opletten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Leuk dat m'n plugin nog steeds actief is/gebruikt word.

 

Een klein minpuntje maar dat kan ook aan mijn DM8000 liggen,dat is wanneer ik buienradar wil bekijken heb ik soms geen volledig beeld dan zie ik alleen de regen en verder is alles zwart.1 of 2x opnieuw buienradar aanklikken en dat doet hij weer normaal.verder een prima plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat m'n plugin nog steeds actief is/gebruikt word.

 

Inderdaad vind het super dat je dit ontwikkeld heb. Super in het gebruik. :)

 

- Ik heb die van Loui(k) genomen omdat de laatste in de rij is, omdat ik niet kan volgen welke nu de laatste versie is. Daarom maar de laatste genomen.

Misschien kan je aangeven welke versie de officiële laatste is (evt een revisie nr of zo).

 

- Kan je misschien er voor zorgen dat deze plugin als download in de E2 Images opgenomen wordt (bv OpenPli)?

Dat kunnen de minder ingewijde mensen toch makkelijk over deze pluginn beschikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een klein minpuntje maar dat kan ook aan mijn DM8000 liggen,dat is wanneer ik buienradar wil bekijken heb ik soms geen volledig beeld dan zie ik alleen de regen en verder is alles zwart.1 of 2x opnieuw buienradar aanklikken en dat doet hij weer normaal.verder een prima plugin.

 

Ook ik heb af en toe dit verschijnsel bij de Buienradar met Benelux-kaart. Som wel soms niet.

De layer van de buien zie je wel maar delayer van de landkaart zie je dan niet.

Na een hernieuwde poging gaat het meestal dan weer wel goed.

 

Ter info: Bij de Buienradars van Europa (Meteox) en die van Belgie zie ik dit effect niet.

 

Zoals al aangegeven is dit een prima plugin :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...