Ga naar inhoud


[UFS-910] Nieuwe TitanNit firmware is beschikbaar!


Lex_luthor

Aanbevolen berichten


Bij mij hetzelfde probleem met versie 1. Nu met V1.18 krijg ik maar een aantal zenders van mijn TVV pakket open; maar die blijven het dan wel doen. Jammer dat je niet kan scannen met tiTan, of heb ik dat mis?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even mezelf corrigeren; het lukt dus wel, maar.....

 

Manueel scannen lukt maar je moet echt alles perfect ingegeven hebben. (in de zenderlijst die meekomt met de image zitten bij mij fouten).

 

dus freq, sr; pol, fec, modulatie (niet auto maar eff wat het is),pilot correct invullen. Bovendien is het best om eerst te zappen naar het kanaal dat niet werkt, dan pas de correcte tp gegevens invullen en als blijkt dat hij het kanaal vindt: ook de transponder aanpassen (groene toets)!

 

Zo ontvang ik dus mijn volledige TVV pakket en voor mij werkt deze tiTanNit dus!

 

 

 

Nog 3 problemen,; ik werk met een swap-skin, dat is ok, maar hoe krijg je de picons erin?

 

En ook met deze image zijn de sd kanalen van TVV op de Astra3 bij mij verkeerd geconverteerd. (hij beschouwt ze als 4/3 signalen)

 

Welke kanalen editor is hiervoor het beste en welke instellingen moeten er gebruikt worden om te ftp-en?

 

 

Iemand een idee?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van de picons is deels opgelost, standaard staan er enkel Duitse in. Weet toevallig iemand hoe je een standaard picon aanmaakt? Mij stoort de vermelding van die andere tiTan-ontvanger. Misschien kan daar een embleem van de UFS910?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

vito44

 

Momenteel vanuit de Dreambox die er naast staat. Maar het lukte bij vorige versies ook met een Smargo. (was wel net iets trager, maar ik vermoed dat dat lag aan mijn Oscaminstellingen die niet optimaal waren).

 

Als je wilt, zal ik het dit weekend eens testen met de laatste tiTan-versie.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

En de nieuwe tiTan versies volgen elkaar goed op; inmiddels zitten ze al aan versie 1.20.......

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...