Ga naar inhoud


Wanneer komt VIER HD en VIJF HD op TV Vlaanderen?


-Wim-

Aanbevolen berichten

@Gerard76: Maar hoe heb je dat dan praktisch geregeld?

 

@vladimirke: bedankt voor de tip, maar ik heb echt geen interesse in de Nederlandse commerciële zenders.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


menneke, toch simpel : huur u een woning in Nederland en gebruik deze als postadres voor uw CD abbonnement. Elke andere methode is ilegaal en zoals ge zelf hebt gezegd mogen illegale zaken hier niet besproken worden ........

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jean-Claude: Hartelijk bedankt om mij er op attent te maken dat illegale praktijken hier niet mogen besproken worden. Maar, en dat is U misschien ontgaan in uw spontaan enthousiasme om mij van informatie te voorzien, waardoor ik de talloze spelfouten door de vingers zie - de vraag was trouwens niet aan U gericht - het was nu net mijn vraag hoe we dit legaal konden oplossen. Uw oplossing blijkt echter inderdaad zowel voor de hand liggend als geniaal: we huren gewoon een huis in het buitenland! En ik die mij altijd afvroeg waarom er zoveel onbewoonde woningen in België waren... dat zijn gewoon Nederlanders die naar een handvol commerciële Vlaamse zenders willen kijken!

  • Like 1

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een postadres is letterlijk een adres om post te ontvangen, slechts de brievenbus huren volstaat.

In Nederland verhuurt de PTT of hoe die ook tegenwoordig heten postbussen.

 

Lees ook eens dit verhaal. Hoe Canaldigitaal in het buitenland af te sluiten.

http://www.sat4all.c...hoe-zit-dat-nu/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

M7 heeft alsmaar meer in te halen, willen ze nog een beetje mee kunnen met de grote. Ondertussen is ook 2BE HD gestart bij Telenet.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is toch simpel, dit zijn zenders die niet in Nederland mogen ontvangen worden

en vandaar onbelangrijk binnen de groep, want het gaat uitsluitend om de

klanten van TV-Vlaanderen... tweederangs.

 

Zelfde verhaal voor TéléSAT klanten. Die zijn ook tweederangs (of zelfs derderangs).

Bij Voo (Waalse kabelboer) heb je La Deux, La Trois, Club RTL en PLUG RTL in HD terwijl TéléSAT die zenders enkel in SD aanbied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel leden heeft Telesat? Kijk het moet wel allemaal betaalbaar blijven. jullie illen teslotte niet dat je abbonnement verhoogd word vanwege HD. het is wel slecht dat er zoveel zenders weg zijn gegaan en M7 er niks voor terug doet.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil gerust meer betalen voor kwaliteit. Heb je al eens gekeken bij Belgacom en telenet wat je daar moet betalen voor HD. Het gaat hier echter over nationale zenders en deze moeten altijd gratis beschikbaar zijn in SD en HD.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo gratis??? TVV mag blij zijn de zenders mee willen werken om op de satelliet te zitten terwijl dat niet nodig is. Het kost bergen met geld en ja wie gaat dat betalen? Heeft TVV genoeg klanten om alle kosten te dekken? Aangezien vtm HD er al is verwacht ik 2 be HD ook wel verschijnen. Maar of vier en vijf daar aan mee willen werken??? Het is afwachten.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ip klant,sorry voor de rec.,bij scarlet.ik betaal in mijn gezamenlijk abonnement 51€.dat is dan 35€ voor vdsl,5€ voor mijn telefoonlijn en 11€ voor de tv,waarbij ik een toch zeker groter aanbod heb dan bij de M7.ik bedoel dan wel de m7 zenders zelf en niet fta zenders.voordeel is dan,dat ik hier 2 decoders (infrastructuur nog verouderd) voor dezelfde prijs kan aansluiten,1 in hd.

ik vraag mij af,of TVV zal kunnen bijblijven en kunnen concurreren tegen de 2 grote reuzen :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

zwaar top offic:

M7 zouden beter alle commerciële zenders in sd afschakelen,en overzetten in hd zonder meerkost.degene die ze willen zien,zouden het er wel voor over hebben om een ontvanger te kopen om hun soap verder te willen zien.is ook gebeurd van analoog naar digitaal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...