Ga naar inhoud


Wanneer komt VIER HD en VIJF HD op TV Vlaanderen?


-Wim-

Aanbevolen berichten


Ik vind dat ze heel veel zelf verknoeid hebben.

Toen ze begonnen, was iedereen welkom met om het even welke ontvangers.

De dealers speelden dit uit als vrije hardwarekeuze, en dat was toch een interessante mogelijkheid.

Men kan zeggen dat dit een niche is, en dat "Jan Modaal" dit niet nodig heeft, maar in Vlaanderen is niet-FTA sat al een niche op zich.

Hoe langer het duurde hoe meer ze de klant echter weg wilden duwen van de vrije hardware.

De gids werkte jarenlang niet tenzij je Mediahighway had, iets wat vooral op hun eigen ontvangers aanwezig was.

 

Een module moest later verplicht gekocht worden als je geen van hun ontvangers kocht.

Ze sleutelden ook regelmatig aan de codering zodat niet officiel goedgekeurde ontvangers het moeilijk kregen.

Met de SID limitatie maken ze het nog moeilijker om een vrije ontvanger te gebruiken.

Hun grootste troef - vrije hardwarekeuze - hebben ze dus zelf kapot gemaakt.

De pakketten werden duurder en de zenders schaarser.

 

De dealers hebben ze dan het leven zuur gemaakt door zelf met een webwinkel te beginnen, terwijl ze dan voor klachten/problemen wel naar de dealers doorverwijzen.

 

Naar kritiek luisteren ze niet, ik was ook een paar jaar klant, daarna haakte ik af, en het interesseerde hen zelfs niet waarom ik afhaakte, ik verkocht mijn smartcard door, dus maakten ze zich wijs dat ze geen klant verloren hadden, en dan interesseerde een motivatie hen zelfs niet.

 

Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat zij van zichzelf denken dat ze het allemaal veel beter weten.

Maar ondertussen verliezen ze wel klanten.

In mijn omgeving ken ik een paar mensen die TVV hadden, en het weer opgezegd hebben.

Dat zijn dus mensen die wel de moeite gedaan hebben om kabel buiten te doen, schotel te (doen) hangen, maar uiteindelijk teleurgesteld teruggekeerd zijn naar de kabel of naar BelgacomTV gegaan zijn.

 

De ene werd gewoon gek van al die problemen.

Ontvanger verkocht met schotel met 1 kop naar Astra1, de ontvanger emuleerde de Mediaguard module, de EPG werkte nauwelijks.

Dan al die omschakelingen, nieuwe frequenties, andere satelliet, MPEG4, zij werd er gewoon tureluur van.

 

Die andere hadden wel een goed werkend systeem, maar dan plots die verplichte omschakeling naar MPEG4.

Weer nieuwe ontvanger kopen, en dan houden die het voor bekeken.

 

Het is dat iedere keer weer aan de boom schudden dat op de duur de mensen wegjaagt.

Allez, dat is mijn mening.

 

En sorry, ik vrees dat ik hiermee aan het off topic gaan ben.

Want het onderwerp ging over Vier HD, Vijf HD (en 2Be HD)

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...