Ga naar inhoud


Inhoudelijke vragen over Windows 8


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen vanaf welke W8 versie RDP server beschikbaar is? En vanaf welke versie RDP client?

 

Ik ga er vanuit dat Enterprise deze heeft, maar het is onnodig voor mij om voor alle PC's de enterprise versie aan te schaffen afhankelijk van RDP.

 

En wat is het verschil met b.v Win8 Pro and Win8 Pro N? (Zijn dat de tablets versies met die extra toevoegingen?)

 

Ik weet niet of ik je goed begrijp maar je kunt zelf een rdp verbinding starten:

 

rdp.jpg

 

en je kunt toestaan dat er een RDP verbinding gemaakt wordt:

 

rdp2.jpg

 

Je hoeft niets te installeren, staat er standaard in.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Henri Aalten

Ik heb hier Windows 8 draaien, ziet er goed uit, wel wennen, maar dat komt denk ik wel goed.

 

Wel een vraag: Ik probeer van Logitech een wabcam te installeren dat gaat niet helemaal goed. Krijg de volgende melding. Na het 2 keer geprobeerd te hebben.

 

Er wordt al een exemplaar van deze installer uitgevoerd. Sluit die installer voordat U een nieuwe installatie start.

Hoe en of waar sluit ik deze installer af ??? Zie verder niets op het scherm verschijnen.

 

Gaat om de volgende software Logitech Webcam Software v 2.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier Windows 8 draaien, ziet er goed uit, wel wennen, maar dat komt denk ik wel goed.

 

Wel een vraag: Ik probeer van Logitech een wabcam te installeren dat gaat niet helemaal goed. Krijg de volgende melding. Na het 2 keer geprobeerd te hebben.

 

Er wordt al een exemplaar van deze installer uitgevoerd. Sluit die installer voordat U een nieuwe installatie start.

Hoe en of waar sluit ik deze installer af ??? Zie verder niets op het scherm verschijnen.

 

Gaat om de volgende software Logitech Webcam Software v 2.0

 

Even geduld hebben of opnieuw opstarten en weer proberen te installeren. Zorg wel dat je de laatste software vanaf de Logitech website gebruikt. Voor specifieke vragen hierover moet je een apart onderwerp openen want dat is niet echt Windows 8 gerelateerd.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik je goed begrijp maar je kunt zelf een rdp verbinding starten:

 

en je kunt toestaan dat er een RDP verbinding gemaakt wordt:

 

Je hoeft niets te installeren, staat er standaard in.

 

Win 8

Win 8 Pro

Win 8 Enterprise

 

Kan ik met deze allemaal externe toegang toestaan? In Vista (of misschien wel terug naar XP) kon je niet met de beperkte versies toegang toestaan.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik test met de pro versie, dus ik neem aan dat de enterprise versie ook werkt.

 

8pro.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nog niet echt mee kunnen werken. Alleen met WM 7.5 en dat werkt prima... Nog even over Win8. Je kunt misschien even ergens een versie ritselen om het zelf uit te testen. Je hebt een paar dagen voordat activatie wordt afgedwongen maar dat is ruim voldoende om een en ander uit te testen lijkt me

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier draait Windows 8 als een speer op mijn laptop..... en dat voor € 14,99

Ik heb wel even bij Stardock een progje gekocht zodat ik het bekende ''start'' weer terug kreeg binnen windows. Dit progje kost $ 4,99.... >>Link verwijderd<<

Ik begrijp nog steeds niet waarom Microsoft dit verwijdert heeft.

Ik zag deze prijs van 14.99 euro inderdaad ook bij windows upgrade, maar is dit een upgrade naar windows pro en wat krijg je hier dan voor

aangepast door winwiz
Commerciële link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt daar van alles invullen, het wordt niet gecontroleerd en daarna kun je kopen voor 14,99.....

ik heb dit van deze site (blog) gehaald.....mocht deze link niet zijn toegestaan, mijn excuses...

ook heb ik al enkele gratis produktnummers voor de mediaspeler opgehaald....

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt daar van alles invullen, het wordt niet gecontroleerd en daarna kun je kopen voor 14,99.....

ik heb dit van deze site (blog) gehaald.....mocht deze link niet zijn toegestaan, mijn excuses...

ook heb ik al enkele gratis produktnummers voor de mediaspeler opgehaald....

 

leuke tip!

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...