Ga naar inhoud


Inhoudelijke vragen over Windows 8


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben al de hele dag bezig met W8, maar ben er niet in geslaagd mijn POP3 account te configureren. Kan dat ueberhaupt in W8?

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wanderer: Helaas werkt deze tip al niet meer...

 

Werkt wel hoor..... Het is een blog dus regelmatig een ander verhaaltje. Iets naar beneden scrollen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al de hele dag bezig met W8, maar ben er niet in geslaagd mijn POP3 account te configureren. Kan dat ueberhaupt in W8?

 

Ciao, Henk

 

Tuurlijk kan dat maar in welk programma? De mailapp zelf ondersteunt het niet maar je kunt het prima met Thunderbird, Windows Live mail, Outlook enz.. instellen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ben al de hele dag bezig met W8, maar ben er niet in geslaagd mijn POP3 account te configureren. Kan dat ueberhaupt in W8?

 

Ciao, Henk

 

waarom een pop3? Tegenwoordig ondersteunt iedere provider imap en dat werkt prima met de bijgeleverde mailapp.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom een pop3? Tegenwoordig ondersteunt iedere provider imap en dat werkt prima met de bijgeleverde mailapp.

 

Die vraag is al eerder geweest. De ingebouwde Mailapp ondersteunt geen pop3! Er zijn genoeg alternatieven zoals Thunderbird of Live Mail uit essentials en nog vele anderen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de verkeerde geciteerd, sorry daarvoor. Het ging dus om Belsat

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het als je een illegale versie van windows 7 hebt die gewoon werkt, kun je dan ook een ugrade doen? of ben je dan genoodzaakt een nieuwe windows 8 dvd te kopen!

 

Gokje, hangt af wat de Genuine Windows Validation Tool zegt over jouw W7 versie. Als deze jouw Windows 7 als prima ziet dan kom je er wel mee weg.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het als je een illegale versie van windows 7 hebt die gewoon werkt, kun je dan ook een ugrade doen? of ben je dan genoodzaakt een nieuwe windows 8 dvd te kopen!

Ik heb het bij een bekende van mij gedaan.... Ondervond geen problemen. Hij werkt nu gewoon legaal

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bij een bekende van mij gedaan.... Ondervond geen problemen. Hij werkt nu gewoon legaal

Mooi dan ga ik eindelijk legaal :P Zou mooi zijn dat je gewoon een licentie kon kopen dan hoef ik nu Windows 8 er ook niet af te gooien. Deze heb ik even gedownload om te proberen. Werkt trouwens perfect, maar is niet geregistreerd en voor de update prijs hoef ik het niet te laten.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...