Ga naar inhoud


Inhoudelijke vragen over Windows 8


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Mooi dan ga ik eindelijk legaal :P Zou mooi zijn dat je gewoon een licentie kon kopen dan hoef ik nu Windows 8 er ook niet af te gooien. Deze heb ik even gedownload om te proberen. Werkt trouwens perfect, maar is niet geregistreerd en voor de update prijs hoef ik het niet te laten.

 

Ik denk dat het ook de insteek is... beter goedkoop en 80% legaal dan duur en 80% illegaal...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb het bij een bekende van mij gedaan.... Ondervond geen problemen. Hij werkt nu gewoon legaal

Totdat hij een nieuwe installatie nodig heeft, want wanneer je een upgrade versie van Windows 8 hebt.... dan moet je eerst Windows 7 installeren en daarna Window 8.

Ik wou graag een frisse installatie doen en toe ik Windows 8 wou activeren kreeg ik te lezen dat ik eerst Windows 7 moest installeren, omdat ik een Windows 8 upgrade versie wilde installeren.

Dus ik eerst weer W-7 installeren en toen kon ik pas W-8 installeren en activeren.... Beetje omslachtig van Microsoft, maar ze zullen er wel een bedoeling mee hebben..... waarschijnlijk draait het weer om geld.

Maar sinds ik een frisse W-8 install heb gedaan, draait Windows hier als een tierelier.

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook een upgrade versie.... Om vanaf 0 te kunnen installeren moet je de volledige versie hebben. Er zijn echter genoeg trucjes om dit ook met de upgrade versie te doen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook een upgrade versie.... Om vanaf 0 te kunnen installeren moet je de volledige versie hebben. Er zijn echter genoeg trucjes om dit ook met de upgrade versie te doen.

Vertel!

Volgen MS is de volledige versie nog niet als download beschikbaar, dus moeten we het (voorlopig) met een update doen. Hoe installeer ik deze dan op een "leeg" systeem?

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben 3 gebruikersaccounts op de PC zonder wachtwoord. Elke keer bij opstarten gaat hij automatisch de laatste gebruiker opstarten. Ik wil dat er standaard naar het gebruikersoverzicht gesprongen wordt zoals in Windows 7. Weet iemand hoe je de automatische opstart naar de laatste gebruiker (in het register) kunt uitzetten?

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou moeten werken voor een clean install: Installeer Windows 8 op een leeg systeem. je kunt hem dan niet activeren omdat het een clean install is. Upgrade deze versie......

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben 3 gebruikersaccounts op de PC zonder wachtwoord. Elke keer bij opstarten gaat hij automatisch de laatste gebruiker opstarten. Ik wil dat er standaard naar het gebruikersoverzicht gesprongen wordt zoals in Windows 7. Weet iemand hoe je de automatische opstart naar de laatste gebruiker (in het register) kunt uitzetten?

 

Win + R

secpol.msc <enter>

lokaal beleid -> beveiligingsopties -> Interactief aanmelden: laatste gebruikersnaam niet in aanmeldingsvenster weergeven -> instelling aanpassen staat standaard op uitgeschakeld deze moet omgezet worden naar ingeschakeld.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo winwiz,

 

Nog niet helemaal zoals ik wil. Nu start de PC niet door maar komt een leeg aanmeldscherm. Liever heb ik het gebruikersaccount scherm met alle gebruikers icoontjes zoals in windows 7. Weet je of dit kan?

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

normaal gesproken in je download directory. Als ik me het goed herinner kun je dat zelfs aangeven

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik sluit dit topic omdat het veel overzichtelijker is je vragen gewoon in apartje onderwerpen te stellen die elk een duidelijke titel hebben.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...