Ga naar inhoud


Windows 8, wat vinden we ervan hoe zijn de ervaringen?


pukje

Aanbevolen berichten

Het lijkt allemaal heel leuk die windows 8

Helaas kom ik dagelijks de ellende al tegen tijdens mijn werk.

Systemen die van het een op het andere moment niet meer opstarten.

ingebouwde systeem herstel wat dan vaak ook niet goed werkt.

 

Muizen die niet werken of uitvallen op windows 8 terwijl er niks mis mee is.

Systemen die compleet bevriezen tijdens werken in windows.

 

Dit komt ook voor bij nieuwe systemen die vanaf de fabrikant met windows 8 worden geleverd.

Verder zou microsoft er goed aan doe om de veilige modus weer standaard terug te zetten.

aangepast door planetbitworld

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Meen je dat? Wij rollen nog geen WIn8 uit. We hebben net de Win7 migratie achter de rug.

Ik verwacht ook niet dat we Win8 gaan uitrollen.

Ik had juist begrepen dat Win8 (nog) stabieler is dan Win7.

Vooral bij de OEM systemen ben ik verbaast dat deze problemen voorkomen.

 

Dergelijk problemen ben ik bij NT4, Windows XP en Windows 7 nog niet tegengekomen.

Ja sporadisch, maar dit is dan bijna altijd een hardware defect.

aangepast door SubSense

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu twee maand bezig met W8 en heb slechts 1 vastloper gehad ( een ip scannner ) dewelke ik gewoon via taakbeheer kon uitschakelen waarna verder gewerkt kon worden , de aps vind ik plezierig en snel om te werken , wel is het een aanpassing om nu met de bibliotheken juist om te gaan , maar alles werkt snel , sommige updat's vragen eigenaardig genoeg toch nog een volledige herstart van de pc dat is een minpuntje,

dat de startknop verdwenen is ben je snel gewend , deze is eigenlijk overbodige op een moderne pc , bijzonder prettig vind ik het schuiven naar vorige geopende toepassingen , ook het niet automatisch opstarten of uitvoeren als administrator is zeker een pluspuntje , wel ben ik benieuwd naar de evolutie ivb virussen enz dewelke het gemunt hebben op w8 systemen , benieuwd wat de toekomst ons nog brengt 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin was ik best wel tevreden over Windows 8, maar sinds vandaag weer helemaal terug gegaan naar Windows 7.... Waarom..??? Omdat ik na de laatste update ronde van Windows continu foutmeldingen kreeg en Windows 8 opnieuw ging opstarten.

Aangezien ik een Windows 8 upgrade versie heb, heb ik dus eerst weer W 7 geïnstalleerd en toen weer W 8 daar overheen geïnstalleerd.... alle updates weer opgehaald.... alle drivers en software weer geïnstalleerd.... en ja hoor..!!!! weer kreeg ik continu foutmeldingen en weer ging de pc opnieuw opstarten.. Pfffff

Ik heb de anders ssd schijf maar weer in de pc geschoven met daarom Windows 7.... heerlijk geen vastlopers en andere vervelende meldingen meer.

Ook vind ik nadat ik een paar maanden met W 8 gewerkt te hebben en weer terug gegaan ben naar W 7, dat Windows 7 vlotter werkt, alleen het opstarten duurt iets langer.... maar met een ssd schijf mag dat geen naam hebben.

Dus ik heb voorlopig Windows 8 Prof upgrade maar even in de koelkast gezet....

Onder staand beeld hoef ik gelukkig even niet meer te zien.... ik ben het helemaal zat..!!!! :angry:

5b4m54.jpg

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen we voor de afzonderlijke problemen netjes een nieuw topic openen? Dit houdt deze thread overzichtelijker. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...