Ga naar inhoud


Premium+ problemen


Ettertje

Aanbevolen berichten


Zo proberen zoveel maar de decoder is gewoon niet in orde en de drivers al helemaal niet en daar zit dan ook de grootste fout van deze decoder laat deze decoder links liggen en gooi hem weg en koop een fatsoenlijke en er gaat een wereld open.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkere commentaren van een admin en een core member die allebeide zeker de laatste releases niet hebben getest.

 

Waarvan de ene nog nooit een goed woord heeft overgehad om welke receiver dan ook die niet "gratis" aangeleverd werd voor zijn "review".

 

1 x per maand een nieuwe (p)review

 

Yeahhh right LOL

 

En de andere zijn verkoop kanalen hier zit te spekken

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik voel me wel aangesproken hoor maar ik denk toch echt dat jij het bij het verkeerde eind heb de AZbox is niks wordt niks en zal nooit wat worden dat heeft de tijd nu toch al wel geleerd als je voor dubbeltje geboren bent wordt je nooit een kwartje !!!???

 

Oja ik heb nergens iets van verkoop of iets dergelijks als je mij daarmee bedoelt ? ik heb wel een eigen bedrijf maar die heeft niks te maken met sat decoders en dergelijke.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Lekkere commentaren van een admin en een core member die allebeide zeker de laatste releases niet hebben getest.

 

Waarvan de ene nog nooit een goed woord heeft overgehad om welke receiver dan ook die niet "gratis" aangeleverd werd voor zijn "review".

 

Yeahhh right LOL

 

En de andere zijn verkoop kanalen hier zit te spekken

 

Wat ben jij een etterbak zeg. De receiver werd door de destijds officiële distributeur NIET geleverd omdat men eerst een andere site wilde laten testen en bang was voor slechte kritieken.

 

Ik wilde de Azbox Me direct na marktintroductie testen. Als hij klaar is voor de consument, moet hij ook klaar zijn voor een kritische test. Dat geldt niet alleen voor Azbox, maar voor alle producten die we testen. Wil je het product verkopen, moet je er ook volledig achter kunnen staan.

 

Omdat we hem ondanks nadrukkelijk verzoek niet eerder opgestuurd kregen heb ik hem toen zelf maar gekocht.

 

Het is (zeer zeker niet alleen) naar mijn mening gewoon een slecht merk/product. Er is uit de handen van de fabrikant voor geen enkel type ooit fatsoenlijke firmware uitgebracht die waarmaakte wat men beloofde en de 'hobby firmware' is ook verre van stabiel. Zeker als je dat met concurrerende merken gaat vergelijken.

 

Ik heb zowel de premium als de onverkoopbare Axbox me nog steeds hier staan. Met de laatste software er op in de hoop dat er ooit nog iemand wat voor wil geven, zodat ik de hoge kosten voor de review nog iets kan dekken.

 

Het moet natuurlijk door de azbox hooligans meteen weer kwetsend op de man gespeeld worden, maar ik ben niet anders gewend. Dat gaat al jaren zo.

 

Het hoofdforum was al weg, het subforum is nu ook weg. Azbox heeft voor mij volledig afgedaan. Niet alleen vanwege uiterst inferieure software, maar juist vanwege een kleine groep zeer asociale aanhangers van het product, inclusief enkele zeer asociale verkopende partijen!

 

Ik kan met opgeheven hoofd volledig achter een naar mijn mening objectief oordeel staan. Dat oordeel is:

 

Azbox: Niet kopen en als je kunt snel verkopen en een xtrend, dreambox of vu+ kopen.

Alle 3 vele malen beter dan een azbox!

En aan dit advies, verdien ik in tegenstelling tot wat boze (azbox) tongen beweren, helemaal geen enkele cent!

 

Slot er op en weg er mee!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...