Ga naar inhoud


Enigma2 settings 13.0E+19.2E+23.5E+28.2E (februari 2013)


icesat

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Iemand hier misschien nog iets van vernomen of misschien iemand anders die deze zenderlijst voort wil zetten?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dank je ik ben de  gaan gebruiken, top werk!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is er iets met icesat aan de hand dat we mogen weten? Uitermate sympathiek dat hij tijden lang die lijst heeft gemaakt en dan ga je toch afvragen of er iets serieus aan de hand is. Uiteraard moet icesat helemaal zelf weten wat hij doet in dit geval. Het is zuiver belangstelling.

 

Ik vind het heel lastig zelf lijsten te maken. Er zal wel een handigheid voor zijn maar mij lukt het niet best.  Heel uitgebreid, even wennen dus, maar verder een prima lijst. 

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook overgestapt naar de settingslijsten van dat is even wennen maar ben uitermate tevreden met zijn lijsten.

Of icesat nog terugkomt weet ik niet en overstappen ga ik ook niet meer aangezien hij niet echt een schema aanhoud met het plaatsen van zijn lijsten.

Begrijp me niet verkeerd dat neem ik hem helemaal niet kwalijk maar niet meer aan mij besteed.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het PLI forum zijn ze te downloaden ik weet niet of ik daar een linkje van mag plaatsen hier?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2017 om 13:32 zei stevie-v:

Dank je ik ben de gaan gebruiken, top werk!

 

 

Inderdaad, ook een fijne lijst, voor wie hem zoekt, Google is je vriend, de 1e links was de juiste voor mij.

 

 

 

Icesat, toch bedankt voor alle geleverde lijsten:excl:

Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI.   VU+ DUO VTI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vreemd. Wat gebeurt hier?

Worden hier namen al dan niet automatisch verwijderd of zo?

Want ik zie bij het lezen van dit topic meerdere berichten met een vreemde zin alsof steeds iets verwijderd is, zo te zien over een alternatief voor de settings van Icesat.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-9-2017 om 21:39 zei minplus:

Vreemd. Wat gebeurt hier?

Worden hier namen al dan niet automatisch verwijderd of zo?

Want ik zie bij het lezen van dit topic meerdere berichten met een vreemde zin alsof steeds iets verwijderd is, zo te zien over een alternatief voor de settings van Icesat.

 

Inderdaad, ik had een Hans Settings Github link geplaatst en die is ook verwijderd..... In bijlage de laatste die ik heb.

Enig2_Motor_02-Set_01_09_17.rar

aangepast door FGR
Bestand toegevoegd.

Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI.   VU+ DUO VTI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...