Ga naar inhoud


Enigma2 settings 13.0E+19.2E+23.5E+28.2E (februari 2013)


icesat

Aanbevolen berichten


Beiden

Het zal aan mij liggen, maar ik snap het niet helemaal.

Is het dan zo dat door de picons te installeren vanuit de feed (OpenPli) dat dan ook de zenderlijst van Icesat erbij staat?

I kzet nu iedere keer de zenderlijst er handmatig bij nadat er een update is.

Picins heb ik inderdaad uit de feed.

 

Is het ook mogelijk op de picons niet vanuit de feed erin te zetten, mar zoals iets eerder omschreven ? (door handmatig toe te voegen in etc/opkg)

Ik heb het geprobeerd toe te voegen maar ik doe blijkbaar ietrs verkeerd waardoor het niet lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal aan mij liggen, maar ik snap het niet helemaal.

Is het dan zo dat door de picons te installeren vanuit de feed (OpenPli) dat dan ook de zenderlijst van Icesat erbij staat?

I kzet nu iedere keer de zenderlijst er handmatig bij nadat er een update is.

Picins heb ik inderdaad uit de feed.

 

Is het ook mogelijk op de picons niet vanuit de feed erin te zetten, mar zoals iets eerder omschreven ? (door handmatig toe te voegen in etc/opkg)

Ik heb het geprobeerd toe te voegen maar ik doe blijkbaar ietrs verkeerd waardoor het niet lukt.

 

 

 

 

De picons die je nu installeert komen uit de feed van OpenPLI en zijn meestal verouderd, installeer je in /etc/opkg het bestand ocram-feed.conf, na een reboot zul je dan merken dat je dan de laatste picons kunt installeren      EN       de zenderlijst van icesat, want in mijn feed zitten de picons en de zenderlijst van icesat.

aangepast door ocram1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...