Ga naar inhoud


Enigma2 settings 13.0E+19.2E+23.5E+28.2E (februari 2013)


icesat

Aanbevolen berichten

Begrijp je punt, alleen het gezeur met transponders is dat het NOOIT klopt.

Blindscan kost tijd maar dan heb je ook alles.

Leuk voorbeeld is: Sport1 (promo) staat er gewoon lekker bij zonder er wat voor te hoeven doen.

Sport1 (promo) staat al een paar weken in deze lijst. Alleen had deze toen de naam Test1.

aangepast door icesat
Link naar reactie
Delen op andere sites


Voorlopig blijf ik bij de satellites.xml voor de 4sats.

Blindscan is voor mij voorlopig alleen van nut voor de Astra 23,5°E (feeds), Op de A 19,2, HB13,0 en A 28,2 worden er meestal geen nieuwe transponders gevonden.

Maakt niet uit of je lijst gebruikt of niet. Maar je moet niet zitten zeggen dat ik zit te klooien.

Ik had het over de zenders op 28,5°E waar ik één keer alles goed zet en daarna niets hoef aan te passen.

Bijvoorbeeld zenders die nog geen naam hebben zoals More4 HD en Sky Movies Box Office kanalen. Het audiospoor van de MTV zenders,

de HD kanalen op AC3 audiospoor zetten, ...

aangepast door icesat
Link naar reactie
Delen op andere sites

De lijst met *nieuwe* zenders sinds de laatste scan staan dus niet in een apart bouquet, althans... ze staan er wel in, maar dat haal je weg. Ik ben namelijk altijd zo benieuwd wat er voor echt nieuwe zenders zijn bijgekomen, maar ik denk dat ik dan een compare moet gaan doen met dreamboxedit?

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...