Ga naar inhoud


computer hdmi,naar tv,hoelang mag deze kabel zijn?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoe simpel kan het zijn door er een HDMI versterker (31 euro) tussen te zetten dan kun je er 35 meter hdmi kabel aanhangen. En via een HDMI ethernet verlenger kun je tot wel 60 meter overbruggen. ;)

Heeft iemand hier ervaring mee

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb nu een 15 meter lange hdmi kabel liggen deze werkt nu heb de versterker er nog niet tussen.

Moet zeggen als je een hoge bitrate hebt lijkt het beeld wel wat korrelig te worden.

Nog geen tijd gehad voor de versterker.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je moet wel daarvoor de tijd nemen.

Bij Tonskidutch werkte de 7e kabel, en die waren zelfs geen 15 meter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige oplossing voor mij is een HDMI kabel die overgaat op CAT5e (HDMI over LAN) want ik heb afstanden van meer dan 20 m te overbruggen.

Jij ging dat begin volgend jaar testen ceesv?

 

Voor USB te verlengen over 20 m bestaat er ook zoiets als voor HDMI maar dan met USB poorten (USB over Ethernet). Ideaal voor mijn muis en keyboard

Nu nog een manier bedenken om mijn 5.1 audio te verlengen over 20m of één kabel van PC die ik op 5.1 speakers aansluit.

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, maar met cat 6. de kabels zijn al getrokken en de convertor ligt al op mijn bureau.

Klusje voor na de vakantie.

Betreft een presentatie ruimte met de projector aan het plafond.

De aansluiting zit in de vloer onder de tafel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die dingetjes zijn natuurlijk OOK niet goedkoop, maar werken wel heel goed

könig

Ligawo

Logilink

allemaal onder de naam HDMI extender te vinden

en dan heb je natiuurlijk ook twee Cat 6 kabels nodig

ergo voor dik  65 euro ben je de man

(dat is als ik me niet vergis wat ik voor de Ru Connected HDMI van 10m betaald heb)

 

nu even naar de opzet van zo'N verlenging

neem korte HDMI en lange Cat6 ;)

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

5 Meter is een lengte die over het algemeen prima werkt, 15 meter wordt en ander verhaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop ik meestal bami

Ik begrijp hieruit dat er in Nederland geen Chinees blokker achtige winkels zijn die zeer goedkope spullen verkopen en dat vaak van erbarmelijk slechte kwaliteit. Soms heb je geluk en doet iets het wel naar behoren of blijft heel na een week :) De HDMI kabel was denk ik gewoon geluk hebben want deze heb ik al ruim 8 maanden.

 

Het begon hier met Spaanse winkels alles voor 100 pasetas, en dat heeft de Chinees vrijwel helemaal overgenomen want de Spaanse variant kun je vrijwel nergens meer vinden tegenwoordig.

 

 

 

25 meter HDMI kabel? Gelukkig heb ik aan 5 meter genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...