Ga naar inhoud


Geen beeld op enkele zender Amiko Alien SHD 8900 met Spark


Leinekuh

Aanbevolen berichten


Ja...dat klopt. Nederland 1/2/3 doen het ook. Maar ik heb nu een amiko aangeschaft en kan alleen kanalen kijken die ik ook al op astra1 kon zien. Dus dat schiet niet echt op. Het kost 5€ per maand en dan doet alles het in HD. Maar als je er goed over nadenkt is het allemaal flauwekul en hogere kosten. Maar ja...ik heb de amiko nu eenmaal!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eduward07...ik moet nog maar eens ff nadenken of ik wel 60€ per jaar ga betalen voor kanalen die zowieso op astra1 werken. Dus de rtl-len en sbs6. De kanalen die ik graag wil zien op astra3 zoals comedy/history/nostalgie enz. heb ik open. Dus het voegt helemaal niks toe. En ja...ik denk dat de amiko goed werkt en zou ik mn kaart omzetten naar HD zullen ook de rtl-len op Astra3 werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit topic ging over of je Amiko geen MPEG4/8PSK kon laten zien, maar dat kan natuurlijk ook niet als je geen abonnement hebt dat die zenders opent.

In ieder geval is er niks aan de hand met je Amiko, dus zat je onterecht in deze draad.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, dit draadje is geopend door Leinekuh.

 

Waarom wil je dat zijn draadje gesloten wordt?

 

Terug on topic!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die Amiko erg veel bieden voor weinig geld, vooral na de laatste update. Hij wordt m.i. nog steeds onderschat.

 

Veel plezier ermee.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...