Ga naar inhoud


VU+ en XBMC add-on


SubSense

Aanbevolen berichten


  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja,solo is gewoon te zien. Ik heb gelijk root een paswoord gegeven.

Vind het wel raar dat ik via mijn PC in de root van de solo kan zonder dat ik deze paswoord moet invoeren.

Zelfde geldt voor Openwebif.Daar werderom geen paswoord.

 

Verder krijg ik steeds zelfde meldingen, zowel VU+/Enigma2 verbinding verbroken als Geen PVR add on geinstalleerd (als ik op TV kijken druk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je via het webinterface op de VU gaat en op het TV icoontje van een zender klikt

heb je dan VLC beeld?

m3u

zo ja

dan is je xmbc plugin niet correct ingestelt als dat daar NIET lukt

je kunt altijd een screenshot van je instellingen maken en dus hier als bijlage in de volledige editor toevoegen

 

ciao

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik gister al aangaf ik heb nog geen niets aangesloten,dus heb ook nog geen beeld :(

 

Schotel zou ik vandaga halen maar dat wordt pas vrijdag.Daarom gaf ik gister ook aan of dat het probleem zou kunnen zijn?

Dat de plugin in XBMC geen zenders enz binnen krijgt waardoor hij de verbinding verbreekt?

 

Misschien dat iemand die het wel voor elkaar gekregen heeft zijn/haar kabel er ven kan uit trekken om dit voor me te testen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan elke niet zender gerelateerde functie g bruiken op de VU+ indien er geen coax aan zit

zo neem ik hem wel eens mee naar bijeenkomsten en toon opnames van de interne hdd

ik kan zelfs kopieren van en naar (indien het de linux functies betreft)

 

maar ik kan niets laten zien van het echte tuner ontvangst gebeuren, want niet aanwezig zoals jij nu

aangepast door Tonskidutch

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik gister al aangaf ik heb nog geen niets aangesloten,dus heb ook nog geen beeld :(

Schotel zou ik vandaga halen maar dat wordt pas vrijdag.Daarom gaf ik gister ook aan of dat het probleem zou kunnen zijn?

Dat de plugin in XBMC geen zenders enz binnen krijgt waardoor hij de verbinding verbreekt?Misschien dat iemand die het wel voor elkaar gekregen heeft zijn/haar kabel er ven kan uit trekken om dit voor me te testen :)

 

 

Dit heeft weinig zin aangezien je Vu+ geen zender/EPG info heeft. Maar als ik het goed begrijp wil je de communicatie testen.

Belangrijk dat je alle juiste instellingen ingeeft onder configuratie van de plugin.

De verbinding werd bij mij verbroken omdat ik onder advanced -> usernname  root had ingevuld ipv Root.

Ik neem aan dat je het standaard password kent.

aangepast door Zork9999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, daar heb ik misschien wat aan. ik heb geen root gedaan, dus zonder Hoofd letter R.

 

En dat klopt, ik wil gewoon zeker weten dat communicatie tussen de VU en XBMC goed loopt.

Dan hoef ik daar geen aandacht meer aan te besteden zodra de schotel hangt.

 

Zal dit vanmidag zodra ik thuis ben gelijk even testen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier een PDF file gemaakt hoe ik stap voor stap tot een verbinding ben gekomen met mijn VU Duo.

Probleem is alleen dat ik nergens een optie kan vinden die mij op 1 of andere manier dit PDF file laat attachen aan dit topic.

 

Zie wel een button met 'mijn media' , maar zie niet de mogelijkheid om direct iets toe te voegen.

Beetje jammer dat ik er energie in steek en het hier dus vastloopt .....

 

Zie ik iets over het hoofd ???

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...