Ga naar inhoud


Skin PD1LOI voor OpenPli 2.1 en 3.0.


Loui (K)

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

De vernieuwde versie van de oude PD1LOI-HD skin. deze is bestemd voor tv.s die alleen 16:9 hebben en dus geen overscan. in princiepe is deze het zelfde als PliHD skin.Je moet wel eerst de PD1LOI-full-HD skin installeren anders werkt deze niet. het is als het ware een extra skin.xml in een aparte map zodat je kan kiezen. het is een test versie als het goed is dan komt er stand allone versie van deze skin. 

enigma2-plugin-skins-pd1loi-hd-hd_1.1a_all.ipk

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb de skin geïnstalleerd in openATV 5.1 het werkt maar het weer werkt niet.

Ja klopt ik moet nog eens goed kijken waar het mis gaat in OpenATV. in principe zou het gewoon moeten werken.Aangezien ik zelf met OpenPli werkt is het lastig om elke keer OpenATV om mijn box te zetten. Mijn vrouw heeft een hekel aan OpenATV hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle suggesties zijn natuurlijk welkom, maar of ik het allemaal voor elkaar krijg! ik kan alleen mijn best doen natuurlijk. Dat van Almere is natuurlijk snel aan te passen in de map converter in Yweater.py dat verhaal is al vaker uitgelegd hier. Maar ik vind het leuk dat het in het algemeen bevalt. Ik ben bezig om bij Openpli zodanig te regelen dat wanneer ik een aanpassing doe deze ook direct wordt mee genomen bij de volgende OpenPli update.

Maar zover is het nog niet, ik hoop zeer binnenkort.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt mooi Loui, maar zou het mogelijk zijn een soort config te maken zodat je zelf wat kleuren aan kunt passen en de weer locatie die nu op Almere staat, net zoals dat bij Modify PLI FullHD kan.

Ik heb een ET8000 en ik vind die bekende Dreambox golf bovenin niet zo'n fraai gezicht, zou dat wat neutraler gemaakt kunnen worden zonder een merk herkenning. De skin zit ook in de pli feed en daar maken verschillende merken gebruik van dus niet prettig als daar een DB golf in het beeld staat. Het zijn maar details maar mij stoort het, dat je een persoonlijke tint aan de skin geeft daar heb ik geen moeite mee en je call onderin staat, maar een merk georiënteerde skin vind ik maar matig. Vat het niet op als kritiek maar meer een suggestie deze mooie skin nog verder te perfectioneren. ;)

post-33346-0-58947400-1452179131_thumb.png kopieer deze naar de map border en hernoem het originele, kijk wat je er dan van vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

attachicon.gifenigma2-plugin-skins-pd1loi-hd-full-hd_4.1-r0_all.ipk Dit is voorlopig het laatste update,Als er veranderingen zijn zal ik deze hierin verwerken. Als iemand de bewegende logo van Dreambox niks vind kan men in de map Anim  de bestanden Welc00.png tot Welc09.png verwijderen.

Heb ik geprobeerd in openATV 5.1 maar het werkt niet. Blijft niet stilstaan.Ik bedoel de lopende kanaalaanduiding. Ik weet niet of jij dat ook bedoeld. aangepast door maja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik geprobeerd in openATV 5.1 maar het werkt niet. Blijft niet stilstaan.Ik bedoel de lopende kanaalaanduiding. Ik weet niet of jij dat ook bedoeld.

Nee dat werkt nog normaal, maar in de stand Menu was onder het videobeeld de bewegende logo van Dreambox te zien en die is eruit gehaald.Maar ik ben er nog mee bezig om het helemaal goed te krijgen, nu werkt het weer info nog niet in de Infobalk en dat werkt wel in de verzie 2.5. Voor mij een raadsel waarom niet in de laatste versie.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...