Ga naar inhoud


Vti installatie tutorial


Jürgen

Aanbevolen berichten

Mijn DM heeft na heel veel jaren trouwe dienst van de week het loodje gelegd.  :D  Dus morgen komt de Vu+ Solo SE v2 binnen.

 

Afijn 1 vraag omdat ik dus van cccam naar oscam overstap, waar is de bijlage waar in de howto overgesproken word met Oscambutler?

 

Ga nu via Menu naar Applicaties en start daar Oscambutler.

Vul de gegevens in zoals in de bijgaande bijlage en klik op de Groene toets (Create configuratie).

 

Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jurgen bedankt!

(Misschien handig om dat afbeelding knopje te gebruiken in de editor zodat het net onder het bepaalde onderwerp staat.)

 

 

Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Zelf ook heel recent over van de DM800-SE naar de VU+ Solo SE V2. OSCamButler werkt eigenlijk redelijk 'out of the box'. Je kiest gewoon voor welke provider je graag een configuratie wil maken. Met een simpele éénkaart situatie werkt dit prima.

 

Ik heb meerdere kaarten en moest ook even de Argolis Triple Reader installeren. Ook de VU+ Turbo externe tuner installeren. VTi ziet er met de standaard configuratie wat sobertjes uit, maar is stabiel en zeker in vergelijking met de DM800-SE een wereld van verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had al wat bijdragen van je overstap gelezen Mimisiku en aan de hand daarvan eigenlijk ook de VU+ Solo SE V2 gekozen.

Meteen net uit de doos als eerste VTi erop gezet en met Jurgen zijn handleiding was alles binnen no time up and running.

 

Het snelheidsverschil is enorm, alles loopt lekker soepel, nog geen tandwieltjes zien lopen in beeld. :D

Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Tutorial is klasse en als men zich die ook VOORAF doorleest en kort ademhaalt, dan is het appeltje eitje met een VU+.

 

De Tutorial naderhand pas gaan lezen als je reeds uit onwetendheid fouten gemaakt hebt met USB stick en startprocedure is verder emmeren. (retorisch)

 

Lees het desnoods tweemaal.

Vraag in het forum als iets niet helder genoeg is. (mij was de TUT heel helder)

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Als je je box opnieuw flashed gaat alles verloren behalve de opnames die op je harddisk staan dus dat is geen probleem.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
  • 5 maanden later...

Opdat duidelijk is dat U twee opties heeft

 

1 aanmelden indien men reeds lidmaatschap heeft

of

2 registreren (dus lid worden)

kijk gewoon op de afbeeldingen welke voor U geldt

 

de website is ten dele publiek, door lidmaatschap kunt u ook afbeeldingen in de berichten zien en bestanden downloaden, zoals de VTI firmware

Screenshot_69.jpg

Screenshot_72.jpg

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...