Ga naar inhoud


[UFS-910-912-922] TitanNit 1.26


verkerkbr

Aanbevolen berichten

Bram

 

De SWAP-stick is idd sowieso interessant (al is het voor de Oscam, z'n configs en de picons) dan hoef je bij elke update je daar al niets van aan te trekken.

 

(had zelf nog niet opgemerkt dat Youtube er in zat :) )

 

Euhm de 912; jij bent echt wel een Kathrein fan he? :P

 

Och Kathrein is maar een product label. De werkelijk fabrikant is Marusys in Korea. Dat is overigens ook de maker van de VU+ boxen, die ze onder eigen label verkopen.

 

Groet,

 

 

Bram

aangepast door verkerkbr
Link naar reactie
Delen op andere sites


bram - bedankt voor jouw antwoord. Echter ik kan dus niet unlocken: already unlocked en daardoor werken telnet ( ftp ) al prima.

Wil oscam handmatig installeren, want ik compile liever zelf de laatste oscam met instellingen zoals ik ze wil.

Bedankt voor de tip in start-config, ik ga aan de slag en laat van mij horen zodra er nieuws is.

 

Overigens dit is de file die is geflashed en die ik blijkbaar niet hoef te unlocken ?!

 

>>  Willkommen im ATEMIO TitanNit Image

>>  AAF_M21391_rev_4791_ufs912_titan

aangepast door dolphs

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Bram

 

Mooi!

 

Werkt bij jou de EPG op de 28.2°Oost?

 

Beste DVBS,

 

las dat EPG voor 28.2 Oost wel kan werken en dat het kwestie is van instellen van de juiste kanaal die de EPG info voor 28.2 E  uitzendt.

 

Verder doet de UFS-912 het mit 1.27 TitanNit perfect en snel. Draait hier met Oscam en 2 x Smargo´s op een actieve usb hub.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bram

 

Dat is goed nieuws!

 

Weet je toevallig nog waar je dat gelezen hebt?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost; bklijkt dat je een audio-EPG kanaal moet toevoegen aan de scan-list.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost; bklijkt dat je een audio-EPG kanaal moet toevoegen aan de scan-list.

Beste DVBS,

 

goed nieuws dat dit nu ook werkt. Mogelijk kun je even de oplossing en de instelling van het EPG kanaal kunt aangeven voor andere TitanNit gebruikers.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, hier zijn de instellingen:Frequentie = 11.778 GHz Symbolrate = 27 500 000 Polarisatie = V Fec = 2/3 / Even zorgen dat dit kanaal ook ontvangen wordt en indien je met de scanlijst werkt, ook daarin zetten. (met dank aan AAF)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu even bovenstaand bericht corrigeren/vervolledigen (misschien zijn er idd nog ufs910 gebruikers?).

 

-uitgaande van TitanNit 1.27:

 

Het werkt oa met volgende instellingen: OpenTV EPG: immer (en zie ook bijgevoegd bestand).

 

Stem een vijftal minuten af op : EPG Background Audio (instellingen: zie voorgaande bericht)

 

Dan kan je de EPG van Freesat raadplegen.

 

(EPG Background Audio kan je ook in de scanlist plaatsen en op bep uur zelf laten uitvoeren)

 

 

 

 

 

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Frank1234

 

Deze zijn uitsluitend gemaakt voor in de flash. Simpelweg met ART erop te zetten. Wel best eerst een swap aanmaken op usb-stick voor picons, swap-emu, epg ed....  (eventueel een gepartitioneerde, kan je nog de vertrouwde E2's of Neutrino gebruiken)

 

 

Ze zitten ondertussen wel al aan 1.27. En zeker de tip van AA3 volgen (regeltje staat standaard op 1) (beter dus de kaart in smargo of andere box thuis)

 

.....en dan zijn bij de meesten alle zorgen voorbij over gemiste of verkeerd gelopen opnames (zelfs in HD) op hdd of share of NAS. :)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor.

 

Nulmodem eraan én pc-kabel. Mini (staat er al op lees ik?) en dan E2im flashen kiezen (is ook ok voor Titan). Persoonlijk zou ik ook zorgen dat je eerst (als je die liggen hebt natuurlijk)een usbstick voorbereidt (met create mini?) met een swap-partitie. (naam SWAP en Fat32)alvorens te herbooten (en ev.  andere partities (ext2 met naam MINI1 tem 3 als je nog andere E2' wil), maar dat is niet essentieel.

 

 

bewerkreden: voorbereidt is uiteraard met een t :)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je toch voor zo'n kabeltje moet gaan.

 

eenmaal er een Titan-versie opstaat lukt het wel via usb of online om te updaten.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...