Ga naar inhoud


[UFS-910-912-922] TitanNit 1.26


verkerkbr

Aanbevolen berichten


Gewoon met cd card,en astoncam bvn werkt wel die zit op 19.2  .

Anders zou ook eurosport nl hd niet werken maar die werkt wel. het zijn alleen de NL kanalen waar ik de melding krijg.

 

Werkt het bij u wel met de ufs910 ,denk dat het aan de nieuwe update firmware ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al een stap verder de meeste zenders doen het nu ,alleen voorzover ned 2 sbs6 doen het niet.

Heb de Transponder gegevens van Buldog van de aaf-digital forum erin gezet.

 

Heeft hier iemand de laatste henksatsettings 45 east 45 west maar dan omgezet naar titan voor mij ?

op de 1.27 werkte het continu wel maar op een of andere manier op 1.30 hier niet.

En welke versie van satchanneleditor gebruiken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste S,

 

het ligt dus duidelijk aan de zenderinstellingen. Je moet wel even opletten dat het pad waar de zenderlijsten naar toe gaan is veranderd.

 

Bij de oudere TitanNit versie is deze anders dan de nieuwste versie. Dat geldt ook voor de SatChannelEditor.

 

En als je zenderlijsten op de verkeerde plaats worden gezet werken ze uiteraard niet.

 

Wist overigens niet dat de Aston cam module inmiddels ook werkt. Ik gebruik de Smargo in combinatie met Oscam server.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik volg deze discussie met veel interesse, want ik heb hetzelfde probleem: Ik dacht al dat mijn switch stuk was: maar het is dus toch waarschijnlijk het zelfde probleem als Frank heeft.

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK die zenderlijst met filezila erin zetten? ik heb alleen 4 sats

 

Omzetten naar Titan formaat en aanpassen van de zenderlijst doe je het handigste met ChannelListEditor. Hiermee kun je ook uploaden naar en downloaden uit je ontvanger.

 

Let alleen op het pad waar de lijst naar toe moet. Dit is gewijzigd.

 

Groet,

 

 

Bram

aangepast door verkerkbr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...