Ga naar inhoud


TBS6925 PCI-e , geen DVB-S2 ontvangst


cookie monster

Aanbevolen berichten

TBS6925 , geen DVB-S2 ontvangst

Ik heb dus een TBS6925 PCIe kaart in mijn PC ,

als ik deze laat scannen , DVB-S is geen probleem ,

maar DVB-S2 wordt zelfs geheel niet gezien !!!!

Ik heb nu ook DVB-Dream , en ook geen succes met DVB-S2 !! 

Daar het zonder DVB-Dream ook niet lukt , vermoed ik dat er iets loos is

met de PC-kaart , ik heb al gegoogeld onder: TBS6925 no DVB-S2 signal ,

en kwam op een Amerikaans forum , maar werd er niet echt wijzer van !!

Ik heb die PCI-e card al een tijdje !!

 

Wie-O-Wie kan me helpen , aub ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

In de diverse berichten wordt beschreven dat deze kaart voor DVB-S2 na verloop van een aantal maanden gebruik uitval verschijnselen vertoont.

Er is dus een grote kans dat je kaart defect is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of reparatie je verder helpt wanneer hij na een paar maanden weer niet werkt op DVB-S2?

 

Ik weet niet wat die kaart gekost heeft, maar meestal zijn recentere kaarten goedkoper en beter.

 

Misschien heeft iemand zo'n kaart 2e hands te koop?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al even EBS Pro gebruikt voor een blindscan ?

Ik heb even een blindscan uitgevoerd op de 16°E ( enkel de feed ranges ) met de laatste versie ( wel betalend ) , maar je kunt ook gerust de versie gebruiken die vastgepind zit bovenaan het feedhunterforum ( deze is gratis ).

Ik ontvang de DVB-S2 zonder problemen , zelf kanalen in ACM codering.

Probeer even , als dit niet lukt  dan vrees ik dat er iets aan de hand is met jouw kaart.

 

In de diverse berichten wordt beschreven dat deze kaart voor DVB-S2 na
verloop van een aantal maanden gebruik uitval verschijnselen vertoont.

 

Waar heb je dit ergens gelezen ceesv ? Dit is het eerste wat ik hierover hoor.

post-37533-0-26160100-1374436639_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

OP de verschillende forums wordt hierover melding gemaakt.

Cookie monster heeftl gegoogeld onder: TBS6925 no DVB-S2 signal

 

Dan komen er wat meldingen van gebruikers die vertellen dat DVB-S2 er na een paar maanden mee ophoud.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze, en er waren nog een paar andere berichten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heeft iemand zo'n kaart 2e hands te koop?

 

Ik weet niet wat die kaart gekost heeft, maar meestal zijn recentere kaarten goedkoper en beter.

speechless-smiley-011.gif 250$ , exclusief post speechless-smiley-011.gif

Misschien inderdaad 2dehands eentje zoeken of als er inderdaad al beter & nieuwer & goedkopere zijn ,

welke hetzelfde of meer kunnen , graag zelfs !! Of misschien de TBS5925 ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

speechless-smiley-026.gif 250$ + post speechless-smiley-026.gif

Misschien inderdaad 2dehands eentje zoeken of als er inderdaad al beter & nieuwer & goedkopere zijn ,

welke hetzelfde of meer kunnen , graag zelfs !! Of misschien de TBS5925 ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel kost die ook niet hoor.

Ik heb onlangs een nieuwe gekocht in Singapore :  €201.42 + €6.59 ( verzending met Singapore post ) = totaal €208.01. Betaald met paypal.

Heb deze ontvangen na ongeveer één week.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op wisselkoers €189,98 , maar als ie is van die site waar ik ook een tbs kaartje heb gekocht, heb je garantie. Mijn kaartje deed het na even ook niet meer. Heb contact opgenomen, kon 'm sturen naar een adres in geloof ik Hongarije en een week later had ik een nieuwe.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gezien je ervaringen moet je misschien je afvragen of deze kaart echt aan te bevelen is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien je ervaringen moet je misschien je afvragen of deze kaart echt aan te bevelen is.

 

Je zou dit kunnen zeggen , maar het is een geweldige kaart die bij vele feedhunters wordt gebruikt. Deze kaart spoort altijd enkele feeds meer op dan bvb. de TT1600-budjet kaart en vergeet vooral niet dat deze , ACM, VCM, Multi Input Stream, 16APSK,32APSK of Generic Stream Mode , ondersteund.

 

Persoonlijk vind ik het een enorm pluspunt dat bij "eventuele defecten" aan deze kaart , je deze binnen de garantieperiode van twee jaar gewoon kunt terugsturen en je krijgt er een andere voor.

 

PS: @ youriy ,  op het ogenblik van dit schrijven is de wisselkoers voor 250 US dollar = 189.649 EUR. Die online webwinkel kan toch niet elk ogenblik van de dag mee schommelen met de beursprijzen. De gevraagde omzetting van 201.42 Euro lijkt me toch niet overdreven. En zeg zelf ga maar eens een PC kaart naar Singapore gaan halen voor 6,59 Euro.

 

Als je deze kaart niet wilt aanbevelen kun je nog altijd een TBS5925 gebruiken maar dan via een USB2.0 verbinding en dit met dezelfde mogelijkheden.

 

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...