Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
cookie monster

Telenet CI+ Philips 32PLF3604H/12 (DVB-C & T) gaat dit ??

Aanbevolen berichten

sattv4iedereen/ Wederom foute info die je verstrekt.

Ten eerste zou het 85 Euro zijn maar BINNEN de 14 dagen na aankoop is interventie normaal altijd gratis bij telenet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag haar CI+ opgehaald bij de verdeler :smile:

Bij ons ma , de doos uitgepakt , cam + kaart in de TV geramd :D

Menu TV effe gecheckt , +/- 30 minuten (was eerder 15 minuten) gewacht ,

en tchakaboem , beeld , echter het signaal op zich ,

was niet op alle zenders sterk genoeg of heel soms noppes :( ,

dit komen ze nog nakijken om te verbeteren :)

Heb je alle instellingen juist gezet, je kan ze checken op de website van Telenet.

Ook misschien checken of er geen software update nodig is...

Bij mij werkt het allemaal perfect.

http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-tv-met-een-kaartje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

sattv4iedereen/ Wederom foute info die je verstrekt.

Ten eerste zou het 85 Euro zijn maar BINNEN de 14 dagen na aankoop is interventie normaal altijd gratis bij telenet.

Ja, die prijs volg ik nu niet continu, maar ik heb altijd gelezen, dat een interventie betalend is, als de fout is bij de klant.

Dit is nu ruim interpreteerbaar, en het is nu net hoe die technieker het probleem schrijft, dat je al of niet zal moeten betalen.

Een ander bedrijf heeft bij mij ook een interventie gedaan, maar ik zou moeten betalen. Maar dan heeft die een opmerking geschreven op zijn blad, waardoor ik niet moest betalen.

Maar telenet is soms nog soepel om compensatie's te geven, bij een klacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze hebben alles gecheckt waar de aansluitingen binnenkomen ,

die bleken versleten & vies te zijn , dit gebouw staat al meer dan 30 jaar !!

Ze hebben de verbinding vervangen , en alles was plots picobello :)

Aan de kabel van TV naar Radio/TV wanddoos was niks aan ,

ze hebben bij ons ma niks in haar appartement moeten doen !!

Enkel CI+ + activering is te dokken via factuur op haar naam ,

tja , zij heeft de kabel 15,83€ per maand , maar zoals beloofd ,

zij krijgt de CI+ kado van mij  :)

Oh , de technieker was 45 minuten TE vroeg op bestemming :)

Ze hadden gezet tussen 14h30 & 18h00 :) OM 14h15 was die al foetsiedepoetsie !!

aangepast door cookie monster

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door phum3
      Hallo

Weet iemand of er externe CI+ readers bestaan die bv. via USB kunnen worden aangesloten aan de SATreceiver of smartTV. Deze hebben meestal maar één ingebouwde reader. Een kennis speelt met het idee om een abonnement te nemen bij Joyne voor de Belgische en de Nederlandse zenders. Maar blijkbaar kan dit niet via één module. In zijn smartTV kan hij momenteel maar 1 CI+ module plaatsen. Dus zou hij steeds van module moeten wisselen. Ook bij ontvangers heb ik er enkel kunnen vinden met 1 CI+ slot. Daar er voor SAT-kaarten wel externe kaartlezers bestaan, vroegen we ons af of dit misschien ook voor CI+ readers het geval is. Maar een poging via google leverde nul bruikbare resultaten op. Dus ik vrees ervoor. Maar als het wel bestaat, zal één van jullie dit zeker wel weten. Dus laat maar horen

Groeten
      Piet
    • Door T90user
      Voor een buurman heb ik van de week de vrije Ziggo kanalen in een Mutant  HD51 4K ontvanger met blindscan ingescand en vervolgens de pakweg 60 tv zenders in de door hen gewenste volgorde als favorietenlijst ingesteld. En voor de volledigheid ook nog een vrij ontvangbare radiolijst van Ziggo als tweede favrietenlijst ingevoerd. Zover geen probleem (alleen een waarschuwing: probeer de zenders NOOIT met E-Channelizer te bewerken want dan ben je al je werk kwijt en mag je opnieuw beginnen!)

Maar dat is mijn vraag niet. De ontvanger is met 2 dvb-c tuners uitgerust om zodoende twee programma's van verschillende zenders tegelijk op te kunnen nemen. Ik heb afgesproken dat ik dat ook voor hen zou proberen, maar ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan. Ik neem aan dat wat ik voor de eerste tuner deed ook voor de tweede zal moeten doen {?} dus eerst een blindscan met die tuner en dan eenzelfde zenderlijst met dezelfde voorkeuzekanalen als tweede favorietenlijst maken?

Maar dan komt bij mij de vraag op hoe dat dan gaat bij het opnemen. Ik wil die mensen uiteraard met een zo gemakkelijk mogelijk te bedienen systeem helpen dus feitelijk zou ik het liefst willen dat ze alleen maar een programma kiezen zoals RTL4 en dat de ontvanger dan zelf kijkt welke tuner nog vrij is en die opname dan daarop programmeert. Kan dat of is dat teveel gevraagd en moeten ze zelf met de hand kiezen van welke favorietenlijst (dus van welk van de twee dvb-c tuners) ze het gewenste programma gaan opnemen?
    • Door RickBrouwer
      Dag leden,
      wat is een FBC Tuner eigenlijk?
      wat ik weet is dat je tot 16 verschillende transsporters (zenderpakketen)  kunt opnemen ,maar volgens sommige webshops heb je ook een zogeheten Unicable LNB nodig klopt dit of is dit een verkopers truc?? Als je een gewone LNB zal hebben zal de Tuner als een gewone Tuner werken.. Ik ben eentje die soms wel op de zelfde tijdstip wel 3 of meer progamma's opneemt en dan is het natuurlijk prettig dat ik gewoon naar een andere zender kijken wanneer ik zoveel programa's opneem dat op de zelfde tijdstip wordt uitgezonden.

Groetjes Rick. ;-)
    • Door sattv4iedereen
      Hi,
      ik heb hier een smit viacces orca high security module liggen.
      nu was ik even benieuwd, of die zou reageren op de zenders die orange verdeeld, omdat zij deze of een variant ervan gebruikt.
      deze dus ingeplugd in mijn vu solo se V2 ontvanger met dvb-c tuner.
      en jawel hoor, op alle zenders, die orange verdeeld, reageert de module, en vraagt deze om een smartcard.
      bij niet orange zenders, gaat die niet reageren.
      ik ben benieuwd, mocht orange losse smartcards ( wat ik betwijfel) op de markt zou brengen, deze module in staat zou zijn de orange zenders te decoderen?
      wat ik ooit heb gelezen over die module is, dat providers de smartkaart zou kunnen koppelen aan de module.
      iedere zo'n module zou een uniek nummer hebben.
    • Door sattv4iedereen
      Hi,
      In mijn vu solo se v2 zit nu een dvb-c tuner in met vti 10.X.
      Als ik deze vervang door een dvb-s tuner, is herflashen nodig?
      Of zal vti detecteren dat er een andere tuner inzit en zich automatisch aanpassen aan deze tuner?
      En indien nee, zou een fabrieksinstelling, ook een oplossing kunnen bieden?
      Niet dat herflashen veel inhoud, maar ik heb nu enkel vti 11.X staan, en kan me niet herrinneren of die ook ci+ ondersteund.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid