Ga naar inhoud


Open Uitzending Gemist voor OE 2.0 Images


icesat

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Bedankt voor het nieuw versie van OUG.  Werkt allemaal prima hier in Australie behalve de livestreams van de NPO. Mijn setup is Vu+Duo met Blackhole 2.0.1  Weet iemand hoe ik kan de NPO Streamen kijken met een proxy.  Ik heb probeerd met een NL proxy als nameserver1 registreren in de Network settings maar dat werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
  • 1 maand later...

Nieuwste OE 2.0 ingeladen; helaas werkt de ingebakken (Nederlandse) HbbTv nog steeds niet naar behoren.

En wat nog erger is: de Openuitzendinggemist-ipk laat zich nu niet meer installeren.

Is er misschien een nieuwere versie beschikbaar die wél OE 2.0-compatibel is?

 

Bedankt!

aangepast door hansputters
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwste OE 2.0 ingeladen; helaas werkt de ingebakken (Nederlandse) HbbTv nog steeds niet naar behoren.

En wat nog erger is: de Openuitzendinggemist-ipk laat zich nu niet meer installeren.

Is er misschien een nieuwere versie beschikbaar die wél OE 2.0-compatibel is?

 

Bedankt!

Probeer dit eens,arch.rar ik weet niet of het gaat lukken maar je kan het proberen.uitpakken en dit bestand in etc/opkg map plaatsen en installeer uitzending gemist nog eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het gisteren vreselijk weer was: eerst uitgepakt bestand in de vermelde map geplaatst om daarna UG opnieuw te installeren.

Resultaat: box liep vast en startte ook niet meer op.

 

OK, met een nieuwe flash draait alles weer als vanouds.

Andere suggesties misschien?

enigma2-plugin-extensions-openuitzendinggemist-oe2.0_2.3_all.ipk ik weet niet of deze het nog doet maar heeft altijd wel gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwste OE 2.0 ingeladen; helaas werkt de ingebakken (Nederlandse) HbbTv nog steeds niet naar behoren.

En wat nog erger is: de Openuitzendinggemist-ipk laat zich nu niet meer installeren.

 

Hoi,

Met tool DCC E2 lukt het meestal wel om .ipk bestanden te installeren.

 

Tools / Packages / Upload Package

 

Of als het niet anders gaat:

.ipk bestand met 7-Zip uitpakken. Dan krijg je een map data die je ook moet uitpakken.

De uitgepakte map openen (tot aan map 'OpenUitzendingGemist') deze map knippen en plakken op bijvoorbeeld jouw bureaublad.

Dan met een FTP programma de volledige map 'OpenUitzendingGemist' plaatsen op jouw box in de map:

 

/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions

 

box herstarten, dan zal de plugin erop moeten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satmaat: uitmuntende tip, Openuitzendinggemist werkt hiermee weer top,hartelijk bedankt!

 

B.t.w.: heb je misschien zelf ook recente ervaring met de Hbbtv-functie in OE 2.0?

Het lukt mij hooguit 1 x per avond/per zender een programma van keuze terug te bekijken.

Bij opnieuw selecteren steevast foutmelding:  "kan geen verbinding met het Internet maken (kul natuurlijk...) de applicatie wordt opnieuw opgestart.

Het maakt hierbij niet uit welke methode ik kies: ofwel rode knop dan wel HbbTv-browser

 

edit: heb voor methode "uitpakken/FTP" gekozen......

aangepast door hansputters
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...