Ga naar inhoud


Open Uitzending Gemist voor OE 2.0 Images


icesat

Aanbevolen berichten


 

en de branding met info over openpli en xtrend is verwijderd.

Niet netjes! ;) - maar niets aan te doen :(

 

Alleen bij openPLi staat Brought to you by openPLi

https://github.com/pli3/enigma2-plugins/blob/master/Extensions/OpenUitzendingGemist/plugin.py

regel 266: self["info"] = Label(_("Open Uitzending Gemist\n\nBrought to you by openPLi\n\nBased on Xtrend code"))

 

bij de overige staat alleen Based on Xtrend code vermeld:

https://github.com/oe-alliance/oe-alliance-plugins/blob/master/OpenUitzendingGemist/src/plugin.py

regel 266: self["info"] = Label(_("Open Uitzending Gemist\n\nBased on Xtrend code"))

 

https://github.com/oe-alliance/oe-alliance-plugins/blob/master/OnDemand/src/OUG.py

regel 85: self["info"] = Label(_("Open Uitzending Gemist\n\nBased on Xtrend code"))

 

'Based on Xtrend code' er dan maar inzetten. Plugin daarom verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen bij openPLi staat Brought to you by openPLi

 

Tja, openpli team heeft destijds de closed-source van Xtrend omgezet naar een variant met source.

Vandaar de brought to you by openPLi. Dat anderen dat niet vermelden is nogal wiedes aangezien dat een direct verwijzing is naar een ander image en daar zullen ze dan wel niet dol op zijn. Ook niet netjes maar ach het is een vrije wereld.

Ergens doet openpli dus iets erg goed aangezien anderen graag de code recyclen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gezeur allemaal, hij was toch van xtrend oorspronkenlijk , en die heeft hem toen toch opensource gemaakt.

 

Nee, hij is ge-resourced door openpli omdat Xtrend geen updates meer uitbracht en de boel niet goed werkte.

RADXNL heeft toen de dirty source gerecoded zodat het allemaal wat beter "leesbaar" was.

Daarna op het www geknald en nu kan iedereen er gebruik van maken.

Als er weer wat veranderd kan de source eenvoudig aangepast worden...

hoewel, je moet dan eerst de veranderingen op de sites van de NPO en RTL weer doorgronden maar das weer een ander probleem.

Aangezien er zoveel image "teams" gebruik van maken laat ik de eerst komende site aanpassingen maar eens aan andere bedreven coders over (!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Aangezien er zoveel image "teams" gebruik van maken laat ik de eerst komende site aanpassingen maar eens aan andere bedreven coders over (!)

 

Ben benieuwd wat daar van komt??? Maar we zullen het wel zien!!! ;)

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb een dm800 en zou graag deze plugin erop willen zetten. Ik draai gemini 4.6 (wat oudere versie)

Is het mogelijk om deze te downloaden via de dm800 of kan ik ergens de file vinden en deze handmatig erin zetten??

 

alvast bedankt.

 

mvg,

 

topie

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb een dm800 en zou graag deze plugin erop willen zetten. Ik draai gemini 4.6 (wat oudere versie)

Is het mogelijk om deze te downloaden via de dm800 of kan ik ergens de file vinden en deze handmatig erin zetten??

 

alvast bedankt.

 

mvg,

 

topie

Je loopt wel achter met jou firmware, maar dat is jou ding normaal zit deze standaard in OpenPli feed daar kan je hem zo downloaden.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...