Jump to content
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By cookie monster
      Dit is al een oud model:
      WS International DMX242 Twin - Dual Output Extended C Band LNBF

Quad Polar , Dual Output Digital C Band LNBF

Input Frequency: 3.4-4.2GHz
      Output Frequency: 950-1750MHz
      Noise Figure: 13K
      Gain: 70dB
      Polarity: 4 (Hor/Ver/LC/RC)
      Lijkt me wel interessant , of toch 2 losse C-band LNB's gebruiken ??
      1 C-band LNB H/V
      1 C-band LNB Lc/Rc
      Ik heb nog wel een scalar ring alhier voor een offset schotel , dus ….

Eventueel wil ik ook nog een extended C-band LNB of ,
      is een LNB Expander interessant , zoals vroeger gebruikt ivm Astra 1D ??
      Of geeft zoiets teveel verlies ??

• By sanneman
      Mijn ouders kochten juist appartementje in Murcia, daar is kabeltelevisie voorzien.
      Dus zouden zij met de decoder van TV Vlaanderen met ingebouwde card niets kunnen
      doen blijkbaar. Er is mij voorgesteld in Spanje een Power Cam Pro te kopen en een TV cable box
      en...dan zou ik in Belgie enkel een card moeten kopen. Het probleem is dat die TV Vlaanderen
      cards niet meer te krijgen zijn apart enkel nog ingebouwd in de decoder. En naar het schijnt werkt die
      decoder niet met kabeltelevisie. Wat moeten zij doen? Zij vertrekken aanstaande dinsdag.
    • By Bartje1951
      Sinds eind oktober kijken wij in het oosten van Spanje naar Nederlandse tv-programma's via Joyne. Onze schotel is een nieuwe Travelvision TVA met auto-skew, onze decoder is een Denson 1010 V4. Helaas is de ontvangst niet altijd goed. Regelmatig valt gedurende enkele seconden het beeld weg of wordt het rafelig. Wij zien geen verband met weersomstandigheden (die overigens bijna altijd goed zijn....). Wie herkent deze problemen? Is de satelliet-verbinding voldoende stabiel? Of wie heeft suggesties om ze op te lossen? Radio-uitzending van Classic FM via Astra 3 is wel zeer stabiel.
    • By Helena3
      Ik heb een Philips DSR8121, die tot nu prima functioneerde op 19 graden (behalve opnamefunctie).
      De duo-LNB die werd bijgeleverd bij de decoder kan niet op mijn antenne geïnstalleerd worden (incompatibel), maar met de 19 satelliet en een enkele kop had ik geen problemen.
      Aangezien alle nieuwe nederlandse HD zenders op de 23 satelliet zitten, heb ik de antenne door een professional opnieuw laten uitrichten naar de 23 satelliet. 
      Bij het inladen van de nieuwe zenderlijst, krijg ik echter het bericht dat éérst de zenders van de Astra 1 (19) moeten worden ingeladen alvorens die van de 23 (Astra 3) kunnen worden ingeladen. Ik kan dus niet alléén zenders van de 23 satelliet inladen (ondanks alle pogingen Diseq volgorde te wijzigen etc) en blijf dus zonder nederlandse tv.
      Ik heb 2 opties: een andere Duo LNB laten installeren, die wél compatibel is met mijn antenne, maar dan krijg ik een probleem met de kabels. Ik heb maar één coaxkabel connectie aan de muur zitten en op deze decoder moeten er 2 aparte coaxkabels aangesloten worden op de decoder om hem te laten functioneren.
      Een andere oplossing, die ik bedacht had was een nieuwe decoder te kopen, die alléén signalen op de 23 satelliet kan ontvangen zonder dat deze de 19 satelliet moet inladen. Nu heb ik begrepen dat de nieuwste van Canaldigitaal echter hetzelfde probleem heeft: dat ze niet functioneren zonder DUO-LNB of dat je niet alleen zenders van de 23 satelliet kan inladen. Het gaat hier om een apparaat in Spanje.
      Kan iemand mij advies geven hierover?

• By hanky-panky
      Zijn de duo en triple lnb's enkel bruikbaar in de Benelux-regio of kan je die even goed gebruiken op uw schotel in bv. Spanje of Griekenland?

Bij voorbaat dank voor de reacties.
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy