Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


En pas in Duitsland getankt voor 25 eurocent minder dan ik hier vandaag aan de pomp zag.

Da's samen 4 kwartjes van Kok, zou je haast zeggen...

Nou 4 kwartjes?? Ik denk eerder 2.20371 kwartjes

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag 18 september zijn we een weekje Oostenrijk gaan doen. Op deze voor mij gedenkwaardige dag trof ik een Shell stationnetje aan die mij Super95 aanboden voor 1.049. Dus bijna 1.05 Euro per liter. Ongelooflijk. Merkte later wel op dat de prijzen erg schommelen, heb het ook voor 1.17 zien staan. 

 

Afgelopen zondag wederom gedenkwaardig maar wel 1 hele cent duurder, dus 1.059 cent per liter Super95 bij een A merk benzinepomp.

 

Met de tank ver Duitsland kunnen redden en in Olpe bij de Aral zondagavond 1.329 voor Super95 per liter afgetikt. 

 

Hoe dan ook, het blijven een stel rovers hier in Nederland (Den Haag) en heb mezelf voorgenomen enkel nog in Elten of Bocholt te gaan tanken bij Aral.

 

Even voor de techneuten, is een hoger RON getal beter voor het motortje? Betreft een 1.6 Se benzinemotor met 8 kleppen van Opel. Dan wil ik best iets meer betalen en 102 RON tanken. 

 

Dus Oostenrijk is erg voordelig tov hier en ik denk gelijkwaardig aan Luxemburg op het moment. Diesel zat op 99.9 18 september. Afgelopen zondag is mij die prijs ontschoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dan heb je het nog over benzine.

In het dorp doet de diesel € 1,01.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland moet je altijd ´s avonds tanken. Dan is het op z´n goedkoopst. Zeker niet ´s ochtends.

Waarom dat zo is heb ik nooit begrepen. Eigenlijk wil ik het niet begrijpen want de benzinestations houden er een eigen logica op na die niet te doorzien is voor normaal sterfelijke mensen.

Hoe dat in de grensregio aan de NL grens is weet ik niet.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland moet je altijd ´s avonds tanken. Dan is het op z´n goedkoopst. Zeker niet ´s ochtends.

Waarom dat zo is heb ik nooit begrepen. Eigenlijk wil ik het niet begrijpen want de benzinestations houden er een eigen logica op na die niet te doorzien is voor normaal sterfelijke mensen.

Hoe dat in de grensregio aan de NL grens is weet ik niet.

Clevertanken.de is een site waar je het op kan bekijken bijvoorbeeld. 

Wat betreft Oostenrijk: daar was het in de morgen in het weekeinde dus voordeliger dan in de latere uren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland moet je altijd ´s avonds tanken. Dan is het op z´n goedkoopst. Zeker niet ´s ochtends.

Waarom dat zo is heb ik nooit begrepen. Eigenlijk wil ik het niet begrijpen want de benzinestations houden er een eigen logica op na die niet te doorzien is voor normaal sterfelijke mensen.

Hoe dat in de grensregio aan de NL grens is weet ik niet.

 

BP-Aral hebbben in D een pricing afdeling met 50 medewerkers. Prijzen worden door een computerprogramma bepaald, doel is optimale omzet en  marge.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...