Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

Ja, maar de bakkers krijgen een boete vanwege verboden afspraken (kartelvorming)

Probeer maar eens de OPEC landen voor het gerecht te krijgen dan. Vond het wel een mooie opmerking laatst over Clinton, too big to jail.  Dat geldt voor de Opec landen dus ook.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Ik las in de Spaanse krant dat er in Spanje weer de nodige tankstations zijn die diesel voor minder dan €1,- verkopen. Ik ben eens even wezen kijken bij mij in de buurt en inderdaad, ze zitten er een paar tiende cent boven of een paar tiende cent onder.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, maak ons maar weer lekker....

 

Ik moet eerst weer tot eind oktober wachten tot dat ik van deze Spaanse voordeeltjes mag genieten.

Hier in NL zal enige prijsverlaging zoals gebruikelijk wel weer Inge tijd op zich laten wachten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen 3 weken ga ik ook weer terug naar Spanje.

Benieuwd naar de prijzen bij ons in de buurt.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind van de maand juni ben ik ook nog een weekje in San Pedro del Pinatar.

Ik tank daar diesel  in zo een low cost. was altijd al de goedkoopste.

Als je van Pilar naar san Pedro rijd, rond punt richting centrum en onmiddellijk op uw rechterkant.

aangepast door Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we weer, woon ook in Spanje Diesel 1.10(goedkoopste in de buurt) per liter niks onder de euro nergens niet.

Dan was de diesel hier afgelopen dinsdag tijdens de Tango actie nog goedkoper met 107,9.

Dus heb meteen maar even 200 liter ingeslagen, was toch zo'n 20 euro goedkoper dan wat de diesel normaal kost en nog 2 cent per liter goedkoper dan in Duitsland.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tank daar diesel  in zo een low cost. was altijd al de goedkoopste.

 

Klopt, ik tank in Castellón de la Plana altijd bij de Gasolinera Low Cost en daar is het altijd het goedkoopste.

 

Op 25 mei was daar de diesel € 1,029 en Euro95 € 1,159, zie link en dan onderin.

 

http://www.dieselogasolina.com/Buscador/Ficha/12436

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De diesel thuis, zit op dit moment op 1,07.

In Frankrijk betaal ik op dit moment 1,20

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, staar je niet blind op prijsverschillen tussen Nederland en Spanje. De electriciteitstarieven in Spanje zijn de hoogste van Europa.

 

Nou...Sprietje wordt ook wakker.

Ik heb verreweg de goedkoopste brandstof maar de andere kosten van levensonderhoud hier in de Emiraten, daar wordt je niet vrolijk van: Chilling, DEWA (stroom & water) om maar wat te noemen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...