Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


 

Geld wat er niet is kun je ook niet uitgeven. Doe je dat wel dan boer je achteruit en zit je vroeg of laat volledig in de nesten.

Vergeet niet dat we hier jarenlang beleid van regeringen hebben gehad die de staatsschuld maar flink deed oplopen.

 

Wat denk je wat er nu gebeurt met de staatsschuld?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus politici zijn er bewust op uit om ons het leven zuur te maken... ik dacht het niet !!!

 

Geld wat er niet is kun je ook niet uitgeven. Doe je dat wel dan boer je achteruit en zit je vroeg of laat volledig in de nesten.

Vergeet niet dat we hier jarenlang beleid van regeringen hebben gehad die de staatsschuld maar flink deed oplopen.

Dat leek toen de beste keuze omdat men anticipeerde op aantrekkende economie in de jaren erna. Dat noem ik mooi weer spelen maar ondertussen verplaats je het probleem naar regeringen die erna komen.

 

Dacht het dus wel.

 

We hebben lokale partijen die met een lijstverbinding in de regering zit en zorgt dat het geld naar Wassenaar Blaricum en Bloemendaal gaat.

En je staat er nog versteld van hoeveel mensen denken dat ze in één van die plaatsen wonen.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, in Spanje heb je geen last van het kwartje van Kok, dat maakt het verschil in prijs. Maar wie weet, als Kok een tweede huis in Spanje heeft, komt daar misschien ook wel een kwartje bij. Laat hem maar lekker in dat koude kikkerland blijven, dan tanken we als pensionado's in Spanje nog voor ouderwetse prijzen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan had je beter wat dichter bij de grens kunnen tanken, want direct aan de grens betaal je ook rond de 1.18 maar ga je iets verder dan staat daar de dieselprijs op goed 1.13.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht het dus wel.

 

We hebben lokale partijen die met een lijstverbinding in de regering zit en zorgt dat het geld naar Wassenaar Blaricum en Bloemendaal gaat.

En je staat er nog versteld van hoeveel mensen denken dat ze in één van die plaatsen wonen.

 

Tsja en vervolgens stemmen ze rechts in de ijdele hoop ooit een droom paleisje te kunnen betrekken. Helaas hoort het normale klootjesvolk daar niet thuis, dus is je stem verkwanseld aan diegenen die daar wel kunnen wonen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Tjees Luxemburg euro95 1,247/liter

 

das mooi meegenomen als je er mocht voorbij rijden en op zondag gratis wasstraat extra das helemaal vet mooi!

dat was dus heen en terug 42 euro gespaard

(t.o.v. Amsterdam 1,62/liter)

 

Overigens mocht je dus via België per Route du Soleil gaan A26 daar is reserve benzine jerican of navigatie met benzinepomp aanduiding geen overbodige luxe... aan de autoweg in België A26 kost het overigens 1,50/liter E95 belachelijk... als het dorp 8 km ernaast 1,34/liter vraagt

 

goede reis

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Afgelopen week in Frankrijk voor € 1,18 diesel getankt, vanavond in Duitsland eveneens 1,18.

En met 1 liter diesel km je ook nog eens verder.

1250 kilometer gereden en daarna voor € 72 getankt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de meeste snelwegen in Frankrijk is 110 km/uur de maximaal toegestane snelheid. Op slechts enkele autowegen (tol) mag je 130.

Volgens mij wijkt Spanje daar niet veel vanaf.

Alleen in Duitsland mag je Rasen. :/  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Frankrijk is 130, maar er zijn ook gedeelten waar je slechts 110 mag, Parijs is hoofdzakelijk 90.

België 120, dan nog een stukje Limburg (Nederlands, met 100, 120, 130, 90 ,70, 50, 80, 130, en 120.)

 

Ik heb dit weekeinde de 100.000 ste kilometer met het voertuig afgelegd en volgens de boordcomputer is het gemiddelde verbruik over die afstand 5,4 l/100 km en de gemiddelde snelheid overall 81 Km/uur.

Wanneer je op zo een rit meer dan 1.000 km aflegt (in 9 uur) en op de cruise control constant 130 rijdt, schommelt het verbruik rond de 4,8 l/100km.

Het is een dikke Duitser van 1.800 kilo, maar met een 7 traps automaat. Bij 130 draait de motor nog net geen 2.100 rpm.

 

Maar ik ben geen raser, en geniet van de wagen en de rit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...