Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Vanmiddag stond de prijs op 1,629, ik ben maar doorgereden in afwachting van betere tijden. ;)

De benzine kost bij mij in het dorp rond de  € 1,40

Dan ligt de prijs in Nederland toch beduidend hoger.

En als je dan ook nog bedenkt dat de wegenbelasting in vergelijking met Nederland 75% lager ligt hoor je mij niet klagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Moderator

De prijzen zijn weer aan het zakken, Diesel op dit moment 1,129 en benzine 1,419.

 

Ruwe olie deed deze week heel even 55,83

De dollar schommelt rond de 1,10

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benzine,euro.. 1.64 vanochtend.

Zit al een tijdje op dit niveau.

 

Hoorde vanochtend dat de olie flink goedkoper is geworden.

Wellicht dat deze daling wat later in de brandstofprijs verwerkt wordt.

Op het nieuws hoorde ik helaas dat de oliemaatschappijen deze lagere prijs niet doorberekenen.

 

Dus het maakt niet uit of de overheid je naait of de oliereuzen.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Duitsland worden deze verschillen wel doorgegeven aan de pomp.

De afgelopen maanden steeg de diesel naar ongeveer 1,20, maar de afgelopen 2 weken zag je de prijs elke dag wat zakken, en op dit moment dus 1,12 / liter

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze en nog een paar.

 

In Germanij gisteren trouwens iets minder dan 1,47€. Merkel naait je iets minder dan Rutte... :sick::grin:

haha Rutte is een ..... .... , ik hoop dat iedereen die aan de grens streek woont ook in Duitsland of Belgie gaat tanken....

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benzine,euro.. 1.64 vanochtend.

Zit al een tijdje op dit niveau.

 

Hoorde vanochtend dat de olie flink goedkoper is geworden.

Wellicht dat deze daling wat later in de brandstofprijs verwerkt wordt.

Op het nieuws hoorde ik helaas dat de oliemaatschappijen deze lagere prijs niet doorberekenen.

 

Dus het maakt niet uit of de overheid je naait of de oliereuzen.

 

Hier ook zoiets Gerard. Sinds de lage prijzen van van de winter zijn de prijzen toch weer met een kwartje per liter gestegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Rutte is een ..... .... , ik hoop dat iedereen die aan de grens streek woont ook in Duitsland of Belgie gaat tanken....

 

Niet alleen tanken 

Er zijn wel meer dagelijkse/en niet dagelijkse benodigdheden die samen met het tanken samen vele euro's schelen.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...