Ga naar inhoud


Topfield srp2401ci+


Jappie13457

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Best sneu ja... Niks vervelender dan een apparaat wat uitvalt.. Klinkt misschien een beetje gemeen, maar dat is de reden waarom ik ooit voor een Dreambox ging omdat 'toen' de kwaliteit altijd goed was. Toegegeven: dit is nu ook niet meer zo helaas. Ik heb een gesynchroniseerde backup ontvanger staan voor het geval dat het mis gaat... Zeker in geval van een zinderende WK...

 

Heb wel een HD ontvanger voor je te leen (als je een eigen CDS kaart hebt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sinds 1 week weer terug in mijn bezit ze hebben het moederbord weer vervangen.

Heb gehoord dat er met bepaalde cam,s er wel eens problemen kunnen ontstaan wie weet hier meer van.

Werk zelf met een Aston met 2.2300 software erop iemand ervaring?

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

inmiddels is het Januari 2015 en mijn ontvanger is weer raar aan het doen

Valt weer spontaan uit ook nadat ik de sluimertijd heb uitgezet begint bij het opstarten alle kanalen met een rotgang te scrollen

Weer contact gehad met leveransier deze kon mij melden dat ik hem maar weer moest opsturen omdat zo niet te verhelpen zou zijn dit zou nu de derde keer zijn en nog steeds geen tegemoetkoming in kosten van opsturen enz enz (telefoonkosten)transportkosten

We gaan het weer afwachten heeft het toch zeker 3 maanden normaal gedraaid wat een record

Dacht  toch even dat het nu voorbij zou zijn maar helaas daar gaan we weer

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update de ontvanger is inmiddels weer opgestuurd naar de verkoper.Heeft inmiddels 20 euro aan verzendkosten gekost nog niet over de belkosten gesproken.

Heb er dit keer wel een brief met laatste kans bijgedaan met de mededeling dat als het nu weer mis gaat ik volgens de wet mijn overeenkomst mag beeindigen en mijn geld alsnog terug gaat krijgen.

Ze mogen ook een aanbieding doen voor een 2401 zonder CD software.

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even afwachten wat ze daar gaan zeggen Sjaak

Ben er al eerder mee bezig geweest maar zij beroepen zich op het repareren van de ontvanger alleen nu is het de 3e keer en nu zullen ze wel moeten alhoewel ik denk dat ze een nieuwe ontvanger gaan leveren en heb ik geen poot om op te staan zij voldoen dan aan hun afspraken

Heb inmiddels wel namen en personen waar ik direct contact mee heb misschien help het iets

Word vervolgd

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Heb vandaag na 2 maanden bericht gekregen dat mn ontvanger opgestuurd word en ben benieuwd hoelang hij nu weer meegaat

Heb inmiddels wel alle hoop opgegeven dat hij normaal gaat werken

Heeft toch weer 2 maanden geduurd na een mailtje van mijn zijde ging het ineens hard en kreeg ik vandaag bericht jippie!!!!

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels alweer 2 dagen binnen en ik heb een ander toestel gekregen

Hij werkt naar behoren en nu maar weer afwachten wat er gaat gebeuren

Heb weinig vertrouwen meer in dit type van topfield voorlopig toch maar niet mn 7700 wegdoen als reserve je weet immers maar nooit

Hou je op de hoogte

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof het of niet hij is weer terug naar de leverancier heb gister een beetje ruzie gemaakt en ze beloven hem nu binnen 5 werdagen retour te sturen want hij viel weer uit binnen het uur 4 keer

Blokkeerde volledig en moest hem uitzetten en weer opstarten

Had net mijn voorkeuze er in gezet weer een uur naar de knoppen

Ben zo blij dat ik mijn 7700 nog heb staan anders head het wel stil geworden

Wat ik wel moet zeggen is dat dit een ander apparaat was ze hadden volgens zeggen het front en de afstandsbediening vervangen maar nu komt het mooie ik had hem gemerkt en dit was een ander apparaat

Ben benieuwd

En dan ook nog durven te beweren dat het aan mijn installatie ligt maar dat kan niet want de oude ontvanger werkt er prima op

Heb gisteren mijn geld terug geeist maar daar geven ze niet thuis omdat de ontvanger inmiddels al ouder is dan 1 jaar maar volgens de wet heb je 2 jaar garantie daar kunnen ze niet onderuit

Afwachten maar weer

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ongeloofelijk maar er komt een nieuw apparaat deze kant op

Heb zojuist met de firma telefonisch contact gehad en hij gaat vandaag op de post

Nu gaan we dan eindelijk genieten van onze nieuwe Topfield spr2401CI

En dat alles na ruim 1 jaar ellende

Hoe je op de hoogte van de belevenissen van een ontevreden klant want de nare smaak is nog niet uit mijn systeem

Ook heb ik eigenlijk er geen vertrouwen meer in maar je weet maar nooit

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toevallig wel Sjaak ik heb hem gemerkt

Ik ga er van uit dat ik nu weer 2 jaar garantie heb omdat het een nieuw toestel heb gekregen

Zijn op dit moment niet thuis maar zodra we er weer zijn gaat hij direct de lucht in

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...