Ga naar inhoud


How to? HTPC Win7 mediacenter


Bohemi

Aanbevolen berichten

Bohemi

 

Ik zie dat de tread al 'wat' ouder is maar ik waag toch een poging,

 

Ik heb veel vergelijkbare software en hardware bevalt erg goed. En ik  wil ook een tv Server installeren maar wat mij tegenhoud is dat ik bang ben dat het traag gaat reageren. En dan heb ik het specifiek over de DVB link software.

Server heb ik al draaien, het zou dan een kwestie van de sat kaart(en) omzetten en de kabels en vervolgens DVB logic configureren.

 

Maar wat ik zeg, ik ben bang dat het traag gaat reageren. Wat zijn de ervaringen.

 

 

Voor de rest wil ik geen andere setup meer, want de zogenaamde "smart tv" heb ik al jaren, sinds WMC bestaat. Het zou alleen wat leuker zijn als je zelf wat makkelijker programma's zou kunnnen invoegen, maar dat zal wel nooit gebeuren ivm "rechten".... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

bardman,

 

Als je een goed stabiel netwerk hebt zal je geen last hebben van vertragingen. Wij leven hier met een gezin van 4 en zijn met regelmaat met 4 gelijktijdig het netwerk aan het belasten met HD streamen zonder enig probleem.

Ik moet wel zeggen dat ik inmiddels overgestapt ben van Windows mediacenter naar Kodi als mediaplayer aangezien de nodige vooruitgang geboekt is mbt functionaliteit en stabiliteit. Windows mediacenter wordt namelijk ook niet meer ontwikkeld dus heeft geen toekomst.

 

grt.Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...