Ga naar inhoud


Pas goed op voor Call center in opdracht van CanalDigital


ton1944

Aanbevolen berichten

Vanmiddag ook waarschijnlijk de zelfde aanbieding gekregen.

 

Voor 9.95 alle "basiszenders" in SD en HD. Een HD ontvanger en een Duo LNB voor eenmalig 35,- Opnemen zou mogelijk zijn via een externe HDD.

 

Normale prijs zou 12.95 maar voor de klanten met het Set-Top-Box-pakket zou dit dan 9.95 zijn. Dit allemaal onder het moto dat per augustus alleen nog meer Nl 1,2,3 te ontvangen zijn met het Set-Top-Box-pakket.

 

Vanwege het prijs verschil zou er niks op internet over te lezen zijn, dit zou namelijk niet eerlijk zijn volgens de medewerker.

 

Aankomende donderdag zouden ze me terug bellen aangezien ik aan het werk was.

 

 

Misschien mis ik iets maar het lijkt mij niet een hele verkeerde aanbieding?
( ongeacht wat men onder de "basiszenders" verstaat.)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanmiddag ook waarschijnlijk de zelfde aanbieding gekregen.

 

Voor 9.95 alle "basiszenders" in SD en HD. Een HD ontvanger en een Duo LNB voor eenmalig 35,- Opnemen zou mogelijk zijn via een externe HDD.

 

Normale prijs zou 12.95 maar voor de klanten met het Set-Top-Box-pakket zou dit dan 9.95 zijn. Dit allemaal onder het moto dat per augustus alleen nog meer Nl 1,2,3 te ontvangen zijn met het Set-Top-Box-pakket.

 

Vanwege het prijs verschil zou er niks op internet over te lezen zijn, dit zou namelijk niet eerlijk zijn volgens de medewerker.

 

Aankomende donderdag zouden ze me terug bellen aangezien ik aan het werk was.

 

 

Misschien mis ik iets maar het lijkt mij niet een hele verkeerde aanbieding?

( ongeacht wat men onder de "basiszenders" verstaat.)

Als je hier niet op ingaat en je set-top-box pakket opzegt krijg je een nog voordeliger aanbieding. Ook dat willen zij niet vastleggen omdat het zo zielig is voor de klanten die veel meer betalen. Laat je niet foppen. Je krijgt de overeenkomst niet op papier. Vanwege dat het zo zielig is voor de mensen die de volle poet moeten betalen en ze bang zijn dat die gaan muiten.

aangepast door ton1944
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, het is allemaal niet zo best georganiseerd binnen CD call center. Helaas

Ik wacht op een SCHRIFTELIJKE aanbieding voor mijn set top box pakket op de tweede kaart. Ze zullen toch iets moeten als ze steeds meer SD zenders de nek omdraaien. (inderdaad zit Veronica HD daar nu gewoon tussen - in de nieuwe SD zenderlijst - , zoals ceev schrijft)

Ben benieuwd naar de CD-pakket ontwikkelingen.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vanmiddag ook waarschijnlijk de zelfde aanbieding gekregen.

 

Voor 9.95 alle "basiszenders" in SD en HD. Een HD ontvanger en een Duo LNB voor eenmalig 35,- Opnemen zou mogelijk zijn via een externe HDD.

 

Normale prijs zou 12.95 maar voor de klanten met het Set-Top-Box-pakket zou dit dan 9.95 zijn. Dit allemaal onder het moto dat per augustus alleen nog meer Nl 1,2,3 te ontvangen zijn met het Set-Top-Box-pakket.

 

Vanwege het prijs verschil zou er niks op internet over te lezen zijn, dit zou namelijk niet eerlijk zijn volgens de medewerker.

 

Aankomende donderdag zouden ze me terug bellen aangezien ik aan het werk was.

 

 

Misschien mis ik iets maar het lijkt mij niet een hele verkeerde aanbieding?

( ongeacht wat men onder de "basiszenders" verstaat.)

Heb je die aanpassing genomen? En zo ja,is er dan ook volgens afspraak 9,95 in rekening gebracht? Of was het een hoger bedrag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...