Ga naar inhoud


Settings Enigma2 DB VU+ CTech ET5 en 9000 09-05-2014


Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb momenteel Bobbejaans erin gezet, is ook wel goed.

Maar SATJE07 is toch de beste van de lijsten.

Jammer dat we nog 3 maanden moeten wachten.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wat ik niet snap is waarom die zenderlijsten makers niet wat meer gaan samenwerken. Vorm een groepje waarbij ieder zijn ding doet en bijv 1x per maand een perfecte lijst uitbrengen. Elke week is echt niet nodig wat mij betreft maar dan kun je het werk verdelen, je kunt mekaars fouten verbeteren en eventueel overnemen als iemand geen tijd heeft. 

 

NU hebben we diverse mensen die zelf een lijst maken maar geen van allen zijn ze 100% compleet. Die van satje kwam volgens mij nog het meest in de buurt.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De verschillen in sorteren en groeperen van de zenders tussen de verschillende lijsten bepaalt juist de keuze van de "klant".

Dat is de reden dat er meerdere lijsten naast elkaar bestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebruik van een lijst is een kwestie van wennen voor de gebruiker.

Ben je eenmaal aan een indeling gewend dan blijf je hangen omdat een andere lijst weer wennen is.

Pas als een lijst niet meer onderhouden wordt gaat men naar een nieuwe lijst zoeken.

Maar je vind niets wat op je oude lijst lijkt.

De lijsten bouwers willen zich allemaal onderscheiden door een andere logischer of wat dan ook indeling.

Zo heeft iedere lijstenbouwer zijn eigen mening.

Maar waar het uiteindelijk om gaat is of de parameters kloppen in de lijst.

Staan er te veel fout of betreft het net een zender die voor jou van belang is zal je zelf aan de bak moeten, zo een enigma decoder is tenslotte wel een hobby bak.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben het volledig met Johan45 eens ik ben dan ook blij dat iedereen zo zijn of haar eigen lijst maakt zo heb je net wat meer keus en hoe goed deze lijsten ook waren iedereen heeft zo zijn of haar voorkeuren en 100% kloppen doet toch geen enkele lijst en mijn voorkeur ligt ook niet bij deze lijst de indeling vond ik net wat minder maar dat is allemaal persoonlijk dus dat is voor iedereen anders,gelukkig is er dus meer keus.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hopelijk komt sinterklaas nog langs bij satje07 met een nieuwe zenderlijst, dan kan mijn pakjes avond niet meer stuk.

 

:grin:  :D

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...